tabung

Thursday 7 February 2013

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 1)

Tips bagaimana ingin memulakan perniagaan.
"Setiap hari kita berbelanja dengan membayar wang kepada orang.Kenapakah orang lain tidak membayar kepada kita setiap hari pula?"

Anda perlu mencipta satu sebab untuk menyebabkan orang lain membayar anda setiap hari atau sekurang-kurangnya SENTIASA PERLU membayar anda.Penciptaan sebab memerlukan daya kreativiti dan inovasi.

Proses penciptaan,pewujudan dan perlaksanaan sebab itu sehingga menjadi realiti yang betul-betul dapat menjana pendapatan adalah aktiviti perniagaan.Usaha kita dalam memastikan SEBAB itu menjadi satu perniagaan yang vialable(boleh bertahan)adalah "KEUSAHAWANAN"

Asas perniagaan adalah transaksi jual beli yang berlaku pada satu tempat dan pada satu masa yang melibatkan si penjual dan si pembeli.Penjual boleh diibaratkan sebagai penunggu "pintu jalan" atau "pintu sungai."Ia menunggu aliran pembayaran demi pembayaran daripada orang-orang yang mempunyai sebab untuk membayar iaitu pelanggan.Lagi kuat SEBAB seseorang itu perlu membayar kita lagi baik.Kerana sebab yang kuat akan menyebabkan pembayaran mengalir masuk melalui pintu kita ibarat sungai yang tidak pernah surut.

Empat jenis perniagaan sungai yang mengalir:
1-Perniagaan Makanan
2-Perniagaan Ubat dan Produk Kesihatan
3-Perniagaan Pakaian
4-Perniagaan Pendidikan

Keempat empat perniagaan tersebut dianggap sangat stabil dan berupaya menerima bayaran daripada pelanggan.

Take Churping to a whole new level!

The all new Churp Churp is now LIVE.

With smoother navigation and a complete facelift, being the first to share the latest news that hits the Internet and earning money has never been easier. And that's a FACT! You can now Churp with celebrities too!

Why don't you get your friends on board too? Tell them it only takes three easy steps:

Step 1: They have to got to click on your invite link to learn more & sign up!
Step 2: Remember, they have to have at least 50 friends on Twitter or Facebook.
Step 3: Start reaping their rewards once they begin sharing campaigns!

So go on and begin to discover a whole new world with ChurpChurp.com together.
REGISTER HERE: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

P/S: Kepada semua pembaca dan rakan -rakan lain.sila daftar dan baca dipautan yang disediakan,kerana dari situ saya akan mendapat pembayaran dari rakan rakan yang mendaftar atau mengklik di pautan tersebut.Dari situ semua rakan rakan telah membantu saya untuk mendapatkan pendapatan walupun nilainya kecil.Terima Kasih diucapkan sekali lagi.

No comments:

Post a Comment