tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Wednesday, 29 February 2012

Artis Luar negara Bertudung

Rugi x JOIN contest ini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/DewMore

wah bestnya dapat tengok ANGELINA JOLIE bERTUDUNG,SEJUK MATA KU:)))
CANTIK TAK?
Indahnya,tapi perempuan melayu Asli bertudung lagi Lawa kan kan,macam orang yang tengah baca ni.Senyummmm :)))
kalau lelaki dah tentu MR ENCHEM HEHE

Artis Malaysia yang Seksi

SEJAK kembali ‘solo’ atau menjanda, penyanyi dan pelakon Nurul Huda Abdul Wahab kelihatan semakin cantik dan seksi. Apakah rahsia Nurul di sebalik gemar ‘pasang badan’?
Ketika singgah ke Balai Berita, baru-baru ini, Nurul, 35, akui dia bukannya ‘pasang badan’ untuk memikat lelaki tetapi hanya untuk kepuasan dirinya.
 
Pada pertemuan dengan Rap, tempoh hari, Nurul mengenakan fesyen ‘up-to-date’.
Dia bergaya dengan skirt pendek yang dipadankan dengan kemeja lengan panjang serta ‘vest’.
Sambil menanti rambutnya siap didandan, Nurul berkata, dia sentiasa prihatin dengan penampilan diri kerana menyedari kedudukannya sebagai artis.
“Kalau sudah jadi artis, semuanya orang akan tengok kita, dari hujung rambut ke hujung kaki. Kalau kita tak bergaya pun orang akan bercakap dan kalau bergaya pun orang akan bercakap juga. Jadi biarlah saya bergaya mengikut cita rasa saya sendiri kerana saya sangat sukakan fesyen.

“Saya cuma mahu menjadi diri saya dan soal seksi itu adalah perkara yang sangat subjektif. Saya rasa sejak dulu lagi kawan-kawan tahu saya suka melaram,” katanya.

Apabila ditanya adakah status bukan lagi isteri orang adalah lesen untuk memakai apa saja, Nurul menjelaskannya.

“Oh tidak... Tak pernah pula jadikan status saya sebagai satu alasan atau lesen untuk membuat apa saja. Saya sedar usia saya semakin meningkat dan saya juga ada anak remaja. Ke mana pergi orang akan memandang,” katanya yang gemar sukan berkuda dan ke gimnasium.

Apapun mahu bertanya soal lebih peribadi Nurul, dia yang juga duta Glow & Glamour masih enggan bercerita panjang lebar seperti suatu ketika dulu.

“Dulu saya memang seorang yang suka berterus-terang dan tak pandai memutar belit cerita. Kata orang putih, ‘What you see is what you get’. Namun, dek kerana sikap terlalu jujur itulah juga ia akhirnya membuatkan saya terperangkap dalam keadaan serba salah.

“Jadi sekarang saya kena lebih berhati-hati dan tidak mahu terlalu terbuka bercerita soal peribadi. Kata orang, cerita yang patut-patut saja... Bukan hendak menipu atau apa, cuma saya tak mahu bercerita lagi perkara yang belum pasti,” jelasnya.

Meskipun pernah melangkaui tahap susah, berpegang kepada sikap optimis, anak kelahiran Tasek Gelugor, Seberang Prai, ini akhirnya bangkit membina hidupnya.
Kini jelas Nurul, dia bersyukur dengan nikmat hidup.

“Alhamdulillah 2011 dan 2012 memberikan saya rasa puas dan gembira. Saya berjaya mencapai apa yang diinginkan iaitu mengukuhkan lagi perniagaan sendiri dengan memasarkan produk kesihatan selain mencatur kerjaya seni secara solo,” katanya yang turut muncul dalam filem Tolong Awekku Puntianak tahun lalu.

Apa yang nyata, episod keruntuhan rumah tangga lalu berjaya mematangkan Nurul.

Ibu kepada seorang anak, Ayu Nazirah, 14, hasil perkongsian hidup bersama bekas suaminya, Ajai, sudah bersedia untuk mengejar cinta baru.

Sebelum ini ada juga spekulasi yang tersebar kononnya penyanyi yang mula mencipta nama menerusi lagu Kerana Terluka ini sedang hangat bercinta bersama seorang jejaka Eropah dari Perancis. Namun puas mengorek dan bertanyakan kepada Nurul, dia hanya tersenyum.

Jelasnya, soal siapa yang menjadi pilihan hatinya tidak perlu didedahkan lagi kerana belum sampai waktunya untuk diceritakan. Kalau benarlah lelaki asing itu menjadi pilihannya, Nurul akui biarlah masa yang menentukan.

“Saya tak mahu mengulas panjang mengenai lelaki yang digosipkan sebagai kekasih saya itu. Saya tidak mahu terburu-buru mendedahkan siapa lelaki sebenar di hati saya sekarang kerana ia akan mengundang masalah lain pula nanti.

“Cukuplah saya mengakui yang memang saya ada berkawan dengan seseorang sejak tahun lalu, namun saya masih dalam peringkat mengenali hatinya dengan lebih rapat. Saya tidak mahu tersilap langkah lagi dan kalau benar ada rezeki saya membina perkahwinan sekali lagi, saya inginkan sesuatu yang kekal ke akhir hayat.

“Saya memang bahagia sekarang dan berharap ia akan berpanjangan. Rasa bebas yang ada pada saya kini tanpa komitmen dan ikatan dengan mana-mana pihak membuatkan saya lebih fokus kepada kerjaya dan anak. Mungkin ini masa terbaik untuk saya memperbaiki lagi kelemahan diri,” katanya.

Ditanya mengenai perancangan berkahwin dan perasaannya kembali bercinta, jelasnya perasaan ingin disayangi dan ada pasangan hidup adalah lumrah bagi seorang wanita.

“Selepas bercerai saya memang terlintas untuk kembali mencari pasangan dan seterusnya membina keluarga baru. Itu lumrah dan perasaan normal seorang wanita. Saya inginkan seorang lelaki yang membimbing dan setia bersama.

“Kalau kita ada pasangan, saya rasa hidup ini lebih lengkap. Bukan saja sebagai pelindung, seorang suami juga adalah individu yang membuatkan seorang wanita seperti saya lebih dihargai.

“Kegagalan yang dulu satu pengalaman dan pe�ngajaran. Status menjadi seorang ibu tunggal memang banyak mematangkan saya terutama dari aspek tanggungjawab dan komitmen dalam mencurahkan kasih sayang kepada anak walaupun sudah tidak lagi tinggal sebumbung seperti dulu.

“Namun, saya percaya semua yang berlaku ada hikmah tersembunyi. Takdir dan ketentuan itu bukan urusan saya dan apa yang penting, saya terima dengan hati terbuka dan belajar daripada apa yang berlaku,” katanya.

Soal berkahwin dan bilakah tarikhnya belum pernah terfikir buatnya lagi.

“Insya-Allah saya tidak akan berahsia atau menyorok tarikh perkahwinan saya kelak. Perkara yang baik seperti ini sudah tentu akan saya kongsi bersama peminat kerana mereka tidak pernah sekali berhenti menyokong dan memberi semangat.

“Lebih cepat lagi bagus kerana jujurnya saya tidak sabar-sabar lagi nak menimang anak,” katanya.

Bercakap soal kerjaya, Nurul akui suatu ketika pernah terasa letih apabila tercari-cari haluan sebenar dalam kerjayanya. Bukan kerana hilang identiti atau fokus, tetapi tekanan itu disebabkan adanya perubahan dalam dunia seni zaman ini yang membuatkan penyanyi ‘senior’ sepertinya perlu kreatif mencari idea.

Bagi kekal relevan dan terus memancing selera pendengar muda, Nurul sedar seseorang penyanyi itu perlu sentiasa peka dengan keadaan.

“Ada kalanya pening juga memikirkan apa lagi yang boleh dilakukan maklumlah terlalu banyak penyanyi baru serta bakat muda muncul hari ini. Mereka jauh lebih berbakat dan kaya dengan formula moden selari dengan selera pendengar hari ini.

“Justeru saya tidak mahu tertinggal atau hilang ke belakang. Lantas selain sibuk dengan perniagaan dan komitmen peribadi, saya masih aktif merancang kerjaya seni, tambahan pula masih ramai peminat bertanya album terbaru saya,” katanya.

Nurul akhirnya bertemu penerbit album muda, Andi Merican yang kini gigih mempersiapkan lagu baru buatnya.

Nurul bakal muncul dengan ‘single’ terbarunya, Mari yang mengangkat genre pop dengan suntikan eksperimen rancak dan moden.

Malah, lagu Selamat Jalan akan menyusur kemudian sebelum sebuah lagi lagu balada yang cukup indah liriknya sentuhan Sulu Sarawak, Cinta Baru Nurul.

“Saya memang gembira kerana akhirnya berpeluang bekerjasama dengan komposer muda seperti mereka yang membawa kelainan dalam corak lagu nyanyian saya.
Inilah yang saya cari dan saya yakin peminat akan menyukainya nanti.

“Lagu Cinta Baru Nurul adalah sebuah lagu yang dianggap bagai biografi saya.
Memang menarik sekali susunan muziknya dan liriknya pula begitu mendalam menceritakan episod sebenar dalam diri saya,” katanya yang turut merancang untuk kembali berlakon dalam sebuah lagi filem cereka tahun ini.



Rezeki korang kalau sertai peraduan ini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/DewMore
























Dua beranak Orang Asli disondol babi hutan


KUALA TERENGGANU: Rutin seorang wanita Orang Asli bersama dua anaknya mengutip kayu api yang terletak berhampiran Kampung Sungai Berua, Hulu Terengganu bertukar mimpi ngeri hari ini apabila mereka diserang seekor babi hutan, menyebabkan dua daripada mereka cedera.
Dalam kejadian kira-kira pukul 10 pagi itu, wanita yang hanya dikenali sebagai Dajang, 62, dari Kampung Sungai Berua, luka di kaki dan tangan manakala anak perempuannya Sallek Bakar, 30-an cedera parah hampir di seluruh badan akibat disondol haiwan seberat 70 kilogram itu.
Kedua-dua beranak itu kini dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini. Seorang lagi anak Dajang, berjaya menyelamatkan diri.

Dajang ketika ditemui berkata dia dan dua anaknya sentiasa ke hutan yang terletak kira-kira lima kilometer dari rumah mereka untuk mencari bahan bakar itu bagi kegunaan sendiri.

"Ketika sedang leka mengutip ranting kering, tiba-tiba kelibat seekor babi hutan menghampiri bersama bunyi dengusan. Saya menoleh ke belakang dan alangkah terkejutnya mendapati ada seekor babi besar setinggi hampir paras pinggang tidak jauh dari kami.

"Belum sempat kami selamatkan diri, babi hutan itu terus menyerang menggigit bahagian kaki dan tangan saya. Pada masa itu juga, seorang anak perempuan saya mengambil sebatang kayu dan cuba memukul binatang itu," katanya ketika ditemui Bernama di HSNZ di sini hari ini.

Menurutnya tindakan anaknya itu hanya mengundang rasa marah haiwan berkenaan menyebabkan dia diserang dengan teruk.

"Selepas bergelut hampir lima minit keadaan Sallek semakin lemah dan saya menjerit meminta tolong apabila melihat Sallek berlumuran darah," katanya.

Beliau berkata jeritan itu hanya sia-sia kerana tidak didengari penduduk kampung dan mereka keluar meminta pertolongan selepas babi hutan itu beredar.

SERTAI PERADUAN INI:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/DewMore
























Kereta meletup dan terbakar, 2 beranak mati berpelukan




takziah:(((

sedihnya.






















Sejadah corak babi

Jom main Kuiz ini
Main kuiz sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/LoraxMY



SEREMBAN: “Niat anak saudara untuk mengerjakan solat terhenti sejurus mendapati corak pada sejadah itu seolah-olah muka dan kepala babi,” kata seorang suri rumah yang hanya mahu dikenali sebagai Mas, 50-an.
Menurutnya, sejadah merah berkenaan dibelinya di sebuah kedai dekat sini yang dijual secara lelong kira-kira enam bulan lalu.
“Saya dan beberapa ahli keluarga membeli-belah di kawasan berkenaan sebelum ternampak jualan lelong di kedai menjual permaidani dan sejadah itu.

“Sejurus memasuki kedai berkenaan, saya teruja apabila mendapati ada sejadah yang dijual dengan harga amat murah iaitu hanya RM10 untuk tiga helai.

“Saya membelinya tanpa melihat lebih teliti setiap sejadah yang diambil,” katanya.

Bagaimanapun, katanya, minggu lalu anak saudara perempuannya berusia 20-an bertandang ke rumah dan mahu menunaikan solat Asar.

“Saya menyerahkan sejadah itu kepadanya dan terkejut apabila dimaklumkan corak yang tertera menyerupai muka dan kepala babi,” katanya.

Sementara itu, Pengerusi Persatuan Pengguna Negeri Sembilan (Nesca), Khairuddin Yunus, berkata pihaknya menasihatkan orang ramai supaya lebih berwaspada dengan setiap jualan murah yang kebiasaannya terdiri daripada barangan lama dan kurang berkualiti.

“Malah, lebih buruk apabila terjadi kes begini yang menyentuh sensitiviti umat Islam,” katanya.

Beliau berkata, isu sensitif seumpama itu sesuatu yang ‘panas’ dan ia perlu dielakkan sebaik mungkin demi kepentingan bersama.

“Ini kerana ia membabitkan kesucian dan maruah masyarakat Islam sama ada corak berkenaan sengaja dilakukan atau sebaliknya,” katanya.

Sehubungan itu Khairuddin, menggesa pihak terbabit menjalankan pemantauan di setiap kedai bagi mengelak perkara sama berulang.
























Siapa nak jadi Jutawan ?

Party rock crew is in town!!

Party rock crew will be in town to party with you this 29th March!!

Own a Samsung Galaxy Y? You get to redeem a pair of LMFAO Live in Malaysia tickets! Just remember to head over to Sunway Pyramid on the 10th of March and flash your gadget! Don't own one? Then shuffle your way to win a pair of tickets!!
KLIK SINI INFO : http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SamsungLMFAO

How far are you willing to go for love?

In The Lorax, 12 year old Ted goes all out to make that special girl's dreams come true. What was her dream? It was merely to see a real life Truffula tree.

Follow Ted in his exciting adventure to make her dreams come true. Watch as he discovers a new found love for nature with his encounter with The Lorax, a.k.a Guardians of the forest who fights to protect what's left of nature in their world!

We haven't seen a Truffula tree either but The Lorax Truffula Land Puzzle Adventure app is here to give us a sneak peek. Snap a pic with The Lorax on it and have some fun with the game, there are loads of exciting prizes like exclusive 3D tickets to catch The Lorax and merchandises up for grabs!
KLIK SINI INFO:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/LoraxMY



Dew More Win More!

Mountain Dew is giving away a Mitsubishi Triton and a Dirt Bike! What’s more, there are Samsung Galaxy S II, Mountain Dew Skateboards and RM300 Cash to be won every week! The more DEW you drink the higher your chances of winning. DEW more! WIN more!

The contest form is available for download at their Facebook pageKLIK SINI INFO:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/DewMore


Be the first to share the latest awesome news!

Bookmark this website, cause you'll definitely be hooked!

Churp Churp offers the latest awesome news for you to share with your friends, both campaigns and cool stories and even mind blowing videos!

Get your friends on board to share the latest campaigns and get rewarded for it! We're rewarding you with RM1 when your friend signs up through you and shares a campaign! Just like that!

So, the more, the merrier! What are you waiting for?
DAFTAR FREE DAPAT DUIT FREE: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Get great nails to match your party look!

MAD Deal of the day: RM29 instead of RM85 for a spa manicure. [66% off]

Admit it, that there are the lazy times when you can't be bothered with keeping your nails pretty.

Head to Amante Nail Spa & Body Care and get them to give your nails a good scrub, followed by a shiny buffing session before coating your nails with beautiful colours from great brands like OPI, Essie and Nail Tek.

Get a few of your girlfriends and make an appointment with Amante Nail Spa & Body Care this weekend for some pampering and girl-talk before heading out for lunch.

Remember, you'll get rewarded each time your friends buy through your link.
KLIK SINI INFO: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/AmanteManicure

Bring home a cuddly friend today!

MAD Deal of the day: RM39 instead of RM69 for a cuddly animal shaped pillow from Skydream [43% off]

Your bed's probably overflowing with soft toys, but can you actually use any of them as a pillow in a pinch?

Beat away the greedy claws of monsters under your bed as you lie in the dark. Cuteness overload beats creepy monsters, any day!

If you're not afraid of the dark, here's another creature to add to the zoo in your room. Bring home a sheep, dolphine, bee, frog, ladybird, bunny...or if your room is cold enough, a penguin!

Tell your friends about this deal and be rewarded with every purchase they make through your link.
KLIK SINI INFO: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SkydreamPillow

Siapa nak jadi jutawan?amboi,ramainya nak jadi jutawan yek............:)))bagus..bagus,aku pon belom jutawan hehe,tapi ade Rahsia yang aku bagytaw korang camner nak jadi Jutawan.

Berminat nak jadi Jutawan.........................kena faham apa itu maksud Jutawan.

Kalau nak jadi jutawan,kena usaha dan berniaga.Baru boleh menjadi jutawan.

Maksud JUTAWAN

JU--------------------------------JUAL PRODUK
TA..........................................TAWAN HATI PEMBELI DENGAN SENYUMAN MANIS KORANG
WAN......................................TAMBAH huruf G           DAPAT LA' WAN-G'

ha,amacam dapat tak ilmu dari sye huhu.



Saya ucap terima kasih sudi singgah blog saya.kalau sudi add la jadi folower.insya allah akan difolow kembali.Saya juga manusia biasa tidak lari dari membuat kesilapan,sekiranya ada salah dan silap dari pihak saya,maafkan saya.















Monday, 27 February 2012

Petua- Isteri akan sayang suami kalau buat ini.en hubby baca

Asalamulaikum dan Selamat berbahagia semua rakan -rakan bloger ku.Hari ini aku nak berkongsi Tips camana nak isteri korang sayang korang,Silap-silap dapat lak "malam" tu hehehe.
Pernah tak korang terfikir,kalau isteri dan suami sama-sama kerja,masing-masing penat,betul tak?
Silap-silap boleh bergaduh kerana perkara yang remeh temeh sahaja.
so hari ini aku nak bagi petua kat semua En Hubby camana nak bagi isteri kita sayang sesangat kat kita.

Bila korang balik aje kerja..............jangan terus duduk dan Tidok!Itu akan membuat kan para isteri Marah,sebab....................... "amboi,amboi senang aje dia yek,sesuka hati tidur?Betul tak?so kerana perkara yang sekecil itu juga akan membuatkan si isteri marah.so,kalau korang nak taw,sini meh aku bagytaw.

Perkara yang harus en hubby buat,
Bantu lah isteri di dapur............setakat potong bawang pun boleh taw.
bila isteri tengah memasak........urut la badan beliau dengan penuh perasaan,jangan taw nak buat "Projek"aje bila dok urut semasa memasak,kang jadi lain ,itu aku tak taw hehe.

Bila dah selesai sarapan bersama famili,jangan lupa berikan kucupan tanda kasih dan sayang.

entri malam: kalau isteri tengah up to date nak masuk tidur,jangan lupa urut-urut badan isteri tu,sebab kan diorang penat.kena lak pakai seksi malam tu.korang yang untung kan kan:)


so Sayangilah isteri korang,jangan pandang yang lain,kalau terpandang juga.takpe jangan bagi diorang nampak hehehehehe.Aku tak tanggung hahaha:)



























Sunday, 26 February 2012

Aksi seks disertakan dengan 3 orang anak


KANGAR: Neraka dunia. Itu yang terpaksa diharungi seorang penjawat awam wanita berusia 30-an apabila sering dipaksa suaminya yang juga berusia 30-an melakukan aksi seks, termasuk luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka di ruang tamu rumah sejak tujuh tahun lalu.
Lebih menjijikkan suami bernafsu binatang itu juga gemar merakam aksi ‘bersama’ mereka sejak malam pertama perkahwinan sehingga kini.

Sumber berkata, lebih mengaibkan mangsa, anak perempuan mereka yang berusia tujuh tahun sering melakonkan kembali adegan seks itu bersama abang sulungnya berusia 15 tahun.
Katanya, hati ibu mana yang tidak hancur melihat perbuatan jijik suami yang merosakkan ketiga-tiga anak mereka berusia tujuh hingga 15 tahun itu.

“Mangsa mendakwa dia sudah diperlakukan sedemikian sejak berkahwin dengan suaminya lebih 15 tahun lalu, malah pada malam pertama aksi mereka di dalam bilik dirakam suaminya menggunakan telefon bimbit dan kamera video.

“Namun, selepas mendapat cahaya mata, suaminya bertambah pelik dengan memaksanya melakukan aksi bersama termasuk di luar tabii di hadapan ketiga-tiga anak mereka,” katanya.
Kata sumber itu, jika si isteri enggan menuruti kemahuan gila suami, dia dibelasah.

Dia berkata, lelaki terbabit baru saja berkahwin lain awal bulan lalu dengan seorang wanita dari negara jiran, namun sikap jijiknya melayan mangsa tidak berubah.
“Suami mangsa juga bukan saja merakamkan aksi seks mereka, malah aksi mangsa yang membuang air kecil di dalam tandas juga dirakam bagi tujuan koleksi.

“Daripada pengakuan mangsa, suaminya sudah mempunyai banyak koleksi rakaman aksi ‘bersama’ mereka dan tidak mengetahui tujuan dia bertindak demikian,” katanya.

Tidak tahan dengan tabiat buruk suaminya, wanita berkenaan memohon fasakh untuk bercerai dan membuat laporan polis awal bulan lalu.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Pembangunan Wanita Negeri (JPWN) Perlis, Muhamad Hazimin Jamaludin berkata, kes penderaan wanita berlaku berdasarkan pelbagai faktor.

Katanya, kes penderaan seksual kebanyakannya berpunca daripada suami yang terpengaruh dengan bahan video lucah yang ditontonnya.

“Mereka mungkin terdedah dengan bahan lucah ini selepas ia terlalu mudah didapati dan pendedahan itu akan memberi kesan kepada perubahan seksual mereka, termasuk mencubanya ke atas isteri,” katanya.

Menurutnya, sebarang kes yang diterima disiasat dan memberi khidmat prakaunseling dalam usaha memberi maklumat mengenai tindakan yang perlu diambil.

Pihaknya juga sedar mangsa trauma akibat nafsu buas suami yang jika tidak dituruti mengundang kepada penderaan fizikal.

“Kami akan membantu daripada segi kaunseling, termasuk mengemukakan masalah kepada pihak berkuasa seperti Mahkamah Syariah atau jabatan berkaitan.

“Jika orang ramai yang berasakan diri mereka didera, mereka boleh tampil membuat aduan untuk bantuan,” katanya.

Mengulas kes terbabit, Ketua Polis Daerah Padang Besar, Superintendan Che Man Md Dros ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa.

Menurutnya, polis sudah menyerahkan laporan kepada Jabatan Agama Islam Perlis bagi tindakan lanjut kerana ia di bawah bidang kuasa mereka.

“Wanita berkenaan membuat laporan polis, tetapi ia lebih menjurus kepada masalah rumah tangga dengan suaminya,” katanya.

Suaminya memang bangang,ade ke patut buat camtu kat isteri dia,pengaruh filem lucah la tu,subhanallah






















Saturday, 18 February 2012

Dengan coklat pon boleh dapat cash sampai RM7Ribu lebih




Macam tak percaya sahaja redlomo boleh dapat sampai rm7 ribu lebih dengan coklat,dia hanya buat promosi sahaja.aku pon daftar free
jom kengkawan buat duit macam redlomo,kita hanya promosi sahaja.

jom tengok macam mana daftar

E-Pengedar
Kami menawarkan pengkongsian peniagaan kepada individu yang berminat untuk menjadi pengedar produk Vanila Coklat diseluruh negara. Sebagai pengedar, anda dibekalkan link unik untuk membolehkan anda promosi kepada rakan - rakan anda. Anda tidak perlu modal untuk memulakan perniagaan dengan kami.
Jika rakan anda menjadi ahli Vanila Coklat mengunakan link anda dan membuat pesanan anda akan menerima komisen atas pembelian. Komisen akan dibayar bagi setiap kali rakan anda membeli tanpa had komisen. Untuk menjadi E-Pengedar anda hanya perlu menjadi ahli VC.Klik Sini untuk mendaftar. Dilancarkan pada tahun Januari 2012, VC E-Pengedar marketing untuk Vanilacoklat.com. Dengan menghubungkan kepada produk vanila coklat, anda boleh menambah kandungan yang menarik untuk dinikmati pelawat tapak anda dan membuat wang daripadanya.
Bagaimana Bayaran Komisen Dibayar
Kami mengunakan konsep pengkongsian komisen 3 generasi.
Contoh Pengiraan Komisen :
Komisen Jualan produk Door Gift Set Luxury Basic 4 Biji/Set berharga RM5.00 dan komisen dibayar ialah RM0.30
Jika 10 downline bagi 3 Generasi
Anda x 10 downline x RM0.10 = RM1.00
10 downline x 10 downline x RM0.10 = RM10.00
100 downline x 10 downline x RM0.10 = RM100.00
Bagaimana kalau 50 orang downline bagi 3 generasi
Anda x 50 downline x RM0.10 = RM5
50 downline x 50 downline x RM0.10 = RM250
2500 downline x 50 downline x RM0.10 = RM12,500
Bagaimamana kalau 100 downline, lebih banyak komisen yang anda akan dapat. Komisen dibayar atas pembelian coklat.
Bagaimana Program ini Berfungsi
1. Anda perlu mendaftar sebagai Ahli kami untuk menyertai E-Pengedar.
2. Anda hanya perlu tulis kod sumber iklan dan tempat kami di laman web mereka sendiri seperti blog, forum dan sebagainya. Pengujung ke ke vanilacoklat.com melalui link yang khas diformat yang membolehkan kita untuk mengesan jualan dan aktiviti lain.
3. Anda mendapat komisen pada semua hasil yang daripada hasil pembelian dari link anda.
4. Pembayaran komisen minimum adalah RM50.00 dibayar terus kepada akaun bank ahli.
5. Selain itu, Anda boleh mengunakan komisen untuk membeli produk kami.
Penyertaan adalah mudah dan Percuma
1. Jika TIDAK ahli lagi, sila mendaftar sebagai ahli PERCUMA. Jika YA, sila teruskan ke Langkah 2.
2. Lengkapkan Permohonan Online.
3. Buat & post link anda untuk vanilacoklat.com menggunakan link yang disediakan dalam ruangan ahli.
4. Mulai menjejaki trafik dan pendapatan secara online laporan. Laporan dikemaskini setiap hari.


apa lagy daftar di sini 
http://vanilacoklat.com/daftar.php?ref=8001256109 
bukan kena bayar pon buat promosi.

Awek Youtube jadi Famous dengan gitarnya

Info sini:http://fairoscni.says.com/recommendations/volkswagen-cny-2



Info sini:http://fairoscni.says.com/recommendations/theodore-adventure

Nak dapat duit macam dia,daftar sini:http://says.com/my/fairoscni/invite

Sedapnyaaaaa......http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/UrbanSpoon

 sini info:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SportsPlanet

dapatkan beribu dengan Percuma di sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Artis baru yang sensasi telah famous di laman youtube bernama Ainan Tasneem Redzuan berusia 20 tahun.

jom lihat video beliau.

sedapnya lagu dia.






















Friday, 17 February 2012

Hutang- berdasarkan pengalaman yang aku kena dan Terkena

Hutang?Siapa tak kenal hutang,betul tak?budak kecik pon taw hutang apa.Tetapi tahukah kawan-kawan ku,Dengan hutang la....semua bangsa Melayu kita Merana.
Percayalah,saya juga dah terkena,dan sampai sekarang saya masih berhutang.So,entri kali ni baca betul-betul supaya dijadikan pedoman.



Cuba korang perhatikan kedai-kedai yang memberi hutang,seperti nak beli mesin basuh,perabot,laptop ke dan lain-lain.macam -macam depa janji nooo, ( aku kan orang Penang ).

Senyuman mereka menawan kan..........................................cuba tak bayar ?agak2 hensem tak?

Syarikat di luar sana membuat wang dengan memberi kita Hutang?Betul ke tak?

so aku harap bila korang keluar sahaja dari sekolah ingat pesan ini,Jangan berhutang dan memberi Hutang.
aku yang gaji beribu ni pon boleh Kantoi,korang taw tak kalau korang tak bayar,syarikat yang korang hutang tu akan call hendset korang,office korang,tel kawan-kawan korang.Yang malu aku la................sebab aku yang Hutang HEHEHE.
























Add Saya Jadi Follower,Saya Follow awak.jom dapat seramai mungkin rakan bloger

Nak makan ke?
http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/UrbanSpoon



Klik sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SportsPlanet

Nak dapat ratus ribu Daftar Free sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SportsPlanet

Baca info ni : http://fairoscni.says.com/recommendations/wwf-earth-hour1
Suka makan petai tengok ini:http://fairoscni.says.com/recommendations/sciencebuzz-petai3


Nak RM Usharr sini:http://fairoscni.says.com/recommendations/1m-malaysians-to-get-paid-for-sharing

oh terima kasih semua kawan-kawan saya yang sudi membaca blog yang tak seberapa ini.Kalau sudi add la saya diruangan Folower.
saya ingin mencapai beribu-ribu pelawat di dalam blog saya.ini adalah entri yang semua orang boleh baca.Insya Allah akan saya folow.
Bila saya melawat blog semua kawan-kawan,banyak juga entri dan ilmu yang saya dapat dari kawan-kawan blog saya.kadang-kadang terkejut juga ada juga blog yang mencapai pelawat ataupun folower sehingga beribu-ribu lemon ,hehehehe
komen je apa-apa,tak kisah,saya tak marah,kalau ada salah dan silap maafkan saya .



















Wednesday, 15 February 2012

Cuba Teka apa yang berlaku Kat Teddy Bear ini

Jom tengok video ini,apa jadi kalau korang baca info ini:http://fairoscni.says.com/recommendations/theodore-adventure

amacam?




























Kekasih suami dalam bilik mandi

Isteri Terkejut lihat wanita bertuala menangis lepas polis buka pintu

Hancur luluh hati seorang isteri selepas mengetahui suami yang dicintai membawa wanita lain masuk ke rumah mereka di Damansara Utama,disini,untuk beromen.
Dalam kejadian 2 pagi kelmarin itu,mangsa yang berusia 27 tahun dan baru habis bertugas pulang ke rumah terkedu selepas terjumpa seorang wanita berusia 20-an menyorok di dalam bilik mandi rumahnya dengan bertuala dari paras pinggang ke bawah,tetapi memakai baju.
   Menceritakan kejadian,sumber polis berkata,mangsa yang juga seorang kakitangan kerajaan pulang ke rumah dan terkejut selepas melihat suaminnya yang berusia 30-an berada di ruang tamu dengan hanya bertuala.Katanya,wanita itu mengesyaki sesuatu yang tidak kena kerana melihat suaminya yang tidak tenteram sebelum mahu membuka pintu bilik mandi."Suami mangsa menghalangnya berbuat demikian dengan menyuruh mangsa tidur dan hanya boleh membuka pintu itu pada waktu pagi.
   "Mangsa berkeras mahu membuka pintu berkenaan,tetapi dihalang suaminya hingga berlaku pertengkaran"katanya.Menurutnya,mangsa mengambil tukul untuk membuka pintu bilik itu,tetapi dihalang suaminya sebelum suami mula  memukul dan menendang isterinya.
Isterinya kemudian SMS kepada kakaknya supaya membantu selain tidak mahu suaminya bertindak lebih ganas.
    Pada jam 3.30 pagi,kakak mangsa tiba bersama anggota polis yang kemudian memujuk suaminya membuka pintu bilik mandi berkenaan."Selepas setengah jam berbincang,suami mangsa berkeras dan tidak mahu membuka pintu itu,namun polis berjaya membukannya.
  "Sebaik di buka,mangsa terkejut selepas melihat seorang wanita dengan hanya memakai tuala dan baju menyorok dalam keadaan menangis".
Mangsa bersama polis membawa wanita itu serta suami mangsa ke Balai Polis Damansara untuk laporan rujukan kepada Mahkamah dan Jabatan Agama Islam untuk tindakan lanjut.




















Monday, 13 February 2012

Hari Kekasih......................hari nak buat projek...........!!

Ramai bloger dapat duit dengan ChurpChurp,Daftar Percuma http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Challenge the Ranger!

The All-New Ford Ranger is as powerful as ever with its best-in-class power of 200ps at 470Nm and a towing capacity exceeding 3 tonnes, and it’s comfy enough to camp in it if you want! This is the vehicle you want to drive you across the wilderness and through the roughest, toughest tracks.

If you think you’ve got what it takes, you can take the All-New Ford Ranger and put the pedal to the medal! How about towing a house? Maybe drive across the Rejang River? Perhaps drive up Mount Kinabalu instead? Just tell us how you would put the All-New Ford Ranger to the ultimate test, and you stand a chance to be one of the first in Malaysia to own one!

You can write a quick brief of your challenge, or even film it! But hurry, final entries on the 31st March – so throw your best challenge and we promise you won’t be disappointed.
KLIK SINI INFO:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/FordChallenge



Louis Koo or Daniel Wu? What's your pick?

Celestial Movies is Asia’s top channel for exclusive TV premieres of the latest Hong Kong blockbusters and Asian movies. Starring Louis Koo & Daniel Wu, you’re sure to get addicted to this romantic and charming love triangle, and in conjunction with the hit Kong Kong romantic movie ‘Don’t Go Breaking My Heart’, Celestial Movies want to send YOU to Hong Kong!

All you have to do is answer 1 of two simple questions and write a short explanation on their Facebook page: Which one of the guys would you pick to marry? OR Which one of the guys would you prefer to be?

The winning answer will win a trip to Hong Kong for 2 inclusive of accommodation and a tour to some of the shooting locations from the movie! Other finalist prizes up for grabs include Samsung GALAXY Tab 10.1 and Carrefour vouchers. Not only that, the winner and finalists will even be featured on Celestial Movies!
KLIK SINI INFO RM0.40SEN:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/CelestialHeart


Hari kekasih yang bakal menjelang pada 14 febuari 2012 bakal mengundang banyak bencana.Antaranya maksiat berlaku,pasangan akan buat projek tanda kasih sayang.banyak hotel-hotel murah akan buat tawaran harga.
gejala buang bayi juga bakal berlaku.



Kalau tak percaya ,esok beli surat khabar mesti ada pegawai jawi buat tangkapan.bebudak zaman sekarang suka sangat percaya benda-banda Tahyul.

Jangan kerana C.I.N.T.A terGadai body , ( yang wanita la,saya ni bukan apa kesian bila diorang teraniaya).














Sunday, 12 February 2012

Anonymous says attack put CIA website offline


Hackers have claimed responsibility for making the CIA website inaccessible on Friday - the latest attack on a US federal agency.
A Twitter post on a feed used by hackers' collective Anonymous said "CIA Tango down", a phrase used by the US Special Forces after killing an enemy.
Anonymous said in another tweet that just because it reported a hack, that did not mean it carried out the attack.
This would not be the first time the CIA website has been put offline.
In June 2011, a group affiliated with Anonymous, Lulz Security, temporarily brought down the agency's homepage.
The CIA site remained offline on Friday evening after several hours, and a spokeswoman said the agency was looking into the reports.
Hackers usually target such websites through a denial-of-service attack, which involves bombarding the site with traffic until its servers are overwhelmed.
There is no suggestion that the security of the CIA's actual computer systems have been compromised.
Earlier this month, Anonymous managed to intercept a conference call between the FBI and British police as they discussed legal action against hackers.
And following the shutdown of the Megaupload file-sharing website last month, a statement attributed to Anonymous claimed responsibility for shutting down the websites of the Department of Justice and FBI, among others.



























Confirm Mati artis barat

Siapa tak kenal dengan penyanyi ini,Whitney Houston,suara lunak meninggal di sebuah hotel.Kematian beliau tidak di ketahui puncannya.




























Friday, 10 February 2012

Ghost Rider Spirit of Vengeance (2012)

Ghost Rider Spirit of Vengeance - The Darkest Hero Rides Again is an upcoming 3D superhero film. Ghost Rider roars up on his burn-out bike. Coming to cinemas, 17th February 2012.
TERJAH SINI :http://fairoscni.says.com/recommendations/ghost-rider



APA lagi kengkawan,ada macam -macam wall pic kat situ.terbaik sempoi la,aku dah letak pic wal semuanya dalam laptop aku.

























Tengok tv pon dapat duit ,ye ke sampai rm20ribu

































http://www.UntungPantas.com/?id=fairos30


 UP Network memperkenalkan perisian menonton TV dari PC anda di rumah, hasil inovasi
anak tempatan. Peluang hebat untuk menjana pendapatan lumayan. Potensi pendapatan boleh
menjangkau lebih dari RM 20,000 sebulan. Untuk keterangan lanjut, sila ke laman berikut
http://www.UntungPantas.com/?id=fairos30

aku daftar dulu weiii,,,hehehe

Pesta Sex dalam Kebun....jangan baca kalau x cukup umur

Get an iPhone 4S when you sign up for an AmBank Credit Card ONLINE now
From now until 30th April 2012, Ambank is giving away an iPhone 4S to every 20th approved applicant who signs up for an AmBank or AmIslamic Bank credit card. Just sign up online, it's that easy.
TENGOK INFO:http://fairoscni.says.com/recommendations/ambank-iphone

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX



You deserve a romantic holiday with your loved one this Valentine's Day
Malaysia Airline Travel Fair is back. Book your ticket from 10 - 17 Feb 2012 and get the best deals to travel around the best destinations in Malaysia, SouthEast Asia and around the world.
TENGOK INFO:http://fairoscni.says.com/recommendations/mas-kl-uk

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


They are ready to date Avril Lavigne. How about you?
Watch these Malaysians lip sync to Avril's song What The Hell!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

The flaming skull and his burn-out bike is back… Ghost Rider Spirit of Vengeance
Ghost Rider Spirit of Vengeance - The Darkest Hero Rides Again is an upcoming 3D superhero film. Ghost Rider roars up on his burn-out bike. Coming to cinemas, 17th February 2012.



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


AKU DAH ADA TABUNG SIMPANAN DEMI MASA DEPAN,KORANG ADE KE?KALAU TAKDE TENGOK INFO NI TAW,FREE
INFO SINI:http://says.com/my/fairoscni/invite



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nak lagi tabung simpanan demi diri sendiri?terjah sini.

klik info kat sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXX

 

Louis Koo or Daniel Wu? What's your pick?

Celestial Movies is Asia’s top channel for exclusive TV premieres of the latest Hong Kong blockbusters and Asian movies. Starring Louis Koo & Daniel Wu, you’re sure to get addicted to this romantic and charming love triangle, and in conjunction with the hit Kong Kong romantic movie ‘Don’t Go Breaking My Heart’, Celestial Movies want to send YOU to Hong Kong!

All you have to do is answer 1 of two simple questions and write a short explanation on their Facebook page: Which one of the guys would you pick to marry? OR Which one of the guys would you prefer to be?

The winning answer will win a trip to Hong Kong for 2 inclusive of accommodation and a tour to some of the shooting locations from the movie! Other finalist prizes up for grabs include Samsung GALAXY Tab 10.1 and Carrefour vouchers. Not only that, the winner and finalists will even be featured on Celestial Movies!
INFO KAT SINI,RUGI TAK BACA: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/CelestialHeart

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

hai,apa kabar,tengah dok buat apa semua kengkawan ku di dunia blog,wah mesti hari ni banyak entri,sempoi semuanya.Aku pun nak update gak,mana taw ade rezeki,kawan-kawan baca,aku dapat ilmu,kawan aku juga dapat ilmu.

Kawasan yang terlibat yang aku dapat info,adalah dikawasan Banting ,Selangor dekat Jenjarom.Ada pula sebuah restoran wujud di kebun kelapa sawit.Baru sebulan beroperasi,telah di AMBUSHHH!!!,maklumat yang di terima,kawasan tersebut di jadikan kawasan pelacuran kepada lelaki hidung belang,lelaki belalang dan seangkatan dengannya.Nasib baik polis buat serbuan kat sarang tersebut.bagus pihak polis.

 korang nak taw,apa ada dalam restoran?confirm la wanita seksi dari negara cina beb.aku ingat ada makan-makan sahaja.ada pula girls dalam tu.wanita yang terbabit lak mesti la dari negara luar.iksh aku tak paham la,kenapa la ada disajikan pelacur-pelacur kat situ.

13 wanita Gebu tawar seks,tarik pelanggan ke dalam restoran tersebut.

Dunia sudah dekat dengan kiamat.jangan langgan pelacur,Langgan lah suratkhabar HARIAN METRO.KOSMO DAN LAIN LAIN HAHA,ADA GAK KORANG INFO.

CUBA U ALL BACA KAT ATAS SEKALI,IKLAN DAN LAIN-LAIN,ADA RAHSIA TERSEMBUNYI TAW........................LALALA,CARI LERRR:))




Tuesday, 7 February 2012

Perbezaan Air Mani dan Air Mazi

Apakah perbezaan air mani dengan air mazi?Sekirannya air mani dikeluarkan dengan sengaja ataupun tidak sengaja,apakah mandi junub tetap diwajibkan?
,orang yang keluar air mazi tidak perlu mandi?


Jawapan:
Terdapat perbezaan antara air mazi dengan air mani.Keluar air mazi menyebabkan batal wuduk,tetapi tidak wajib mandi.Hukumnya adalah najis seperti air 
kencing.Sementara keluar air mani menyebabkan hadas besar dan wajib mandi dengan niat mengangkat hadas besar.
Air mazi keluar ketika rasa shahwat.Sifat air mazi ini jernih dan licin.Air mani keluar ketika klimaks syahwat dan sifatnya keruh serta kesat.