tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Tuesday, 31 January 2012

8 selebriti gila yoga

SENAMAN yoga kini nampaknya semakin popular di kalangan selebriti Bollywood. Sudah semakin ramai yang mengamalkan senaman tersebut, termasuklah lapan orang selebriti terkenal yang antaranya mempunyai cakera padat (CD) khas senaman tersebut. Mereka terdiri daripada:
Neha Dhupia
Aktres ini kini dikatakan sedang semakin giat melakukan senaman yoga dan menjadikan senaman tersebut sebagai senaman utamanya kini. Dia juga selalu dilihat melakukan yoga di salah sebuah kawasan terkenal di Karnataka


Sameera Reddy
Sameera Reddy juga dikatakan sedang jatuh cinta dengan senaman yoga. Dia giat melakukan senaman tersebut untuk mengekalkan tubuh badan langsing selain minda yang sihat.


Kangana Ranaut
Kemunculan Kangana dalam bikini baru-baru mengejutkan ramai peminat apabila melihat tubuh badannya yang semakin cantik. Ujar Kangana, rahsianya adalah senaman yoga dari jenis Pranayam yang sentiasa membuat dia rasa bertenaga.


Shilpa Shetty
Shilpa Shetty memang selalu dianggap sebagai pemilik badan terbaik selebriti Bollywood. Dia harus berterima kasih kepada senaman yoga yang menjadi amalannya. Shilpa kini muncul dengan DVD yoga yang diberi nama Shilpa's Yoga untuk dikongsi bersama peminat.

Geeta Basra
Semakin mendapat perhatian, Geeta Basra tahu cara bagaimana untuk membuat khalayak 'tidak lari' daripada terus memerhatikannya. Dia kini giat dengan rejim yoga untuk mendapatkan bentuk badan ideal sebelum muncul di dalam filem terkininya, Zila Ghaziabad.
Lara Dutta
Baru sahaja melahirkan anak, Lara Dutta tidak berselindung tentang rahsia kekal cantiknya. Dia memberitahu, senaman yoga yang diamalkannya banyak membantu dan sebab itu dia kini muncul dengan DVD Yoga Recovery and Rejuvenation.
Bipasha Basu
Seorang lagi selebriti yang dianggap sebagai penggila kesihatan, Bipasha Basu, baru sahaja dilantik menjadi duta bagi Sugar Free Natura. Dia sangat obses dengan senaman yoga jenis Suryanamaskar dan baru sahaja melancarkan CD Bipasha Basu Love Yourself.
Kareena Kapoor
Kareena Kapoor adalah seorang pengamal yoga yang setia. Dia menjalani rejim yoga yang berlainan untuk tubuh badannya. Untuk bahagian belakang badan, dia mengamalkan yoga jenis Bhujangasana, untuk kaki dia mengamalkan yoga Virabhadra dan Surya Namaskar untuk badan.





















Dua jelitawan duta Avon


MELIHAT wanita cantik itu lengkap berhias, dipadan dengan gaun berwarna merah jambu manis berenda di bahagian atas, sekuntum senyuman bibir bak kelopak bunga mawar, pasti semua yang melihat tertawan. Si pemakainya yang juga ratu cantik, model, usahawan dan kini bergelar duta rangkaian kosmetik Avon terbaharu, Neefola kelihatan lebih sempurna dan menawan dengan bibir merah.
Wanita yang baru berusia 22 tahun itu mengakui beliau berterima kasih kepada produk rangkaian gincu terbaharu Avon, Ultra Moisture Rich Rose (UMR).
“Dengan hanya satu sapuan UMR Rose Lipstick, gincu yang mengandungi ekstrak mawar dan minyak badam memberikan bibir yang gebu dan lembap,” ujarya yang turut gembira dengan pemilihan dirinya selaku duta rangkaian kosmetik Avon.
Seiring dengan bekas duta Avon seperti Erra Fazira dan Nasha Aziz, Neelofa memberitahu, dia mengenali jenama produk kosmetik itu sejak kecil lagi.
“Namun, saya mula menggunakan produk jenama Avon selepas diperkenalkan oleh adik saya. Saya menggunakan kosmetik Avon seperti pembaris mata, maskara, pemerah pipi dan gincu,” katanya.
Menurut statistik daripada Avon, gincu syarikat itu terjual sebanyak empat unit bagi setiap saat. Ujar Neelofa, kepelbagaian warna, harga dan kualiti menjadikan ia sebagai pilihan.
“Sebagai duta, saya mengalu-alukan remaja dan pelanggan muda untuk berhias diri agar sentiasa cantik dan berseri. Ia bukan bermakna mereka harus bersolek setiap masa tetapi, mencantikkan diri secara ringkas adalah perlu untuk kelihatan lebih yakin dan elegan,” katanya lagi.
Gincu UMR daripada Avon, boleh didapati dalam 10 warna menawan iaitu blushing bride rose, rosabella rose, amelia rose, passionate kiss rose, jubilee rose, royal celebration rose, apricot nectar rose, french lace rose, anne’s signature red dan amour rose.
Magis fantasi bersama Scha
Selain itu, pada Majlis Anugerah Avon tersebut di sebuah hotel di Kuala Lumpur, turut diadakan acara pelancaran haruman Avon dengan penuh gimik.
Saat majlis berlangsung, lampu tiba-tiba dipadamkan dan hanya bau haruman mengasyikkan memenuhi ruang dewan.
Ia adalah sebahagian daripada kejutan Avon memperkenal wangian terbaharu daripada koleksi Eternal Migic iaitu Eternal Magic Enchanted yang dibawa dengan penuh glamor.
Memilih Scha Al Yahya sebagai duta haruman, dia dibawa ke pentas ala puteri dikelilingi pari-pari.
Scha ketika ditemui, memberitahu amat berbesar hati menjadi duta Avon bersama-sama Neelofa, apatah lagi dia sememangnya sinonim dengan wangian Avon sejak sekian lam.
Katanya lagi, kemewahan wangian Eternal Magic Enchanted dapat dirasai daripada sentuhan kayuan cashmere, vanila berkrim dan kasturi yang menjadi asas aura misteri wangian itu.
Didatangkan dalam botol kaca unik dengan penutup gelung lutsinar melambangkan kebebasan sejati, Eternal Magic Anchanted akan berada di pasaran mulai Mac 2012 pada harga RM69.00.



























Lukisan Lucah





Matthew Deane, chief mechanics of MERCEDES AMG PETRONAS Formula One team

In this week’s episode of motorsports@PETRONAS program, we will head to Brackley, London to catch Matthew Deane , the chief mechanics of MERCEDES AMG PETRONAS Formula One team to look at his day in the life of a pit crew member.

We talk to him on the role of the pit crew members on- and off-racing season, and what do the mechanics do when they are not acting as pit crews members.

See them multi task around the clock in different regions ahead of a crucial Formula One race.
KLIK SINI INFO:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/PETMOS7


Soalan:
Apakah hukum melihat bahan lucah dalam bentuk lukisan dan bukannya gambar hidup?

Jawapan:
Melihat gambar,video,ataupun lukisan yang berunsur lucah adalah dilarang oleh syarak sekalipun ia hanya lukisan kerana menyerupai lukisan-lukisan ataupun komik lucah yang banyak terdapat dalam Internet sekarang ini.



















Monday, 30 January 2012

Suami Dan Isteri Entri Nakal 18XXX


amboi-amboi,asal ada ENTRI :Suami Dan Isteri Entri Nakal 18XXX


LAJU JE KOWANG NAK BACA EK.................!!

Mana ade hehehe!!

owh,nak terKUNING ek ...............,nakal awak ni baca ek:)

Maaf la,dah Terkering Idea pula,kalau korang ada cadangan nak tulis entri tu,sendiri buat Skrip Blog yeaaa........................Aku tak nak tanggung dosa:))



Apa kata korang terjah maklumat ni taw.

https://fairoscni.says.com/recommendations/volkswagen-cny

https://fairoscni.says.com/recommendations/chronicle-movie-trailer-2

https://fairoscni.says.com/recommendations/volkswagen-cny-dragon-2

https://fairoscni.says.com/recommendations/maybank-m2u-savers2

https://fairoscni.says.com/recommendations/wwf-coral

https://fairoscni.says.com/recommendations/proton-exora

https://fairoscni.says.com/recommendations/saysweeklygiveaway

https://says.com/my/fairoscni/invite


http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice

http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob

http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

ok sekian info dari aku yea:)












Hukum Mengurut Zakar

Are you a food directory?

"One of the Malaysian’s favourite past time is eating and sharing what’s the best place to find good food!

OpenRice is a site where you can eat, review and share at the same time. Food lovers unite and leave your mark on OpenRice.com. With the Makan & Share Rewards Program, food reviews of great quality of your favourite places will be rewarded, and you'll never run out of places to eat.

It’s time to eat and time to share where your favourite local places are. Hop over to Openrice.com, the most comprehensive dining guide that rewards you for your food review!
TERJAH SINI: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice



Flash mob Malaysian style!

Are you a fan of flash mob videos? MAS was adventurous enough to make a bang at KLIA recently with an epic flash mob you shouldn't miss out on!
Check out all the people dancing and singing in the airport - wouldn't you want this to greet you every time you arrive at the airport? We wonder how foreign visitors felt when they witnessed the whole flashmob, there's no better way to say Selamat Datang to Malaysia huh?

You might have spotted your friends posting this video all over Facebook already, why not join in the fun and share it with all your friends too!
TERJAH SINI: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob

Be the first to share the latest awesome news!

Bookmark this website, cause you'll definitely be hooked!

Churp Churp offers the latest awesome news for you to share with your friends, both campaigns and cool stories and even mind blowing videos!

Get your friends on board to share the latest campaigns and get rewarded for it! We're rewarding you with RM1 when your friend signs up through you and shares a campaign! Just like that!

So, the more, the merrier! What are you waiting for?
TERJAH SINI: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Soalan:
Apakah hukum membelai kemaluan atau zakar untuk senaman tetapi tidak sampai tahap mengeluarkan air mani atau beronani?

Jawapan:
Sekiranya bertujuan menjaga kesihatan seperti mengurut atau seumpamanya,maka tidak haram.Perbuatan itu diharamkan apabila berniat bagi melepaskan nafsu syahwat.























Kematian:Mayat Budak

Soalan:
Bagaimana dengan jasad kanak-kanak yang meninggal dunia yang belum Baligh?
Adakah dia sebagaiman mayat biasa yang akan reput ataupun jasadnya terpelihara?



Jawapan:
Apa yang disebut oleh sarjana Islam muktabar,kanak-kanak yang mati sebelum baligh tidak terkena fitnah kubur seperti soalan Munkar dan Nakir ,kubur gelap,dan seumpamanya.

Begitu juga di Padang Mahsyar nanti,kanak-kanak tidak mengalami kesusahan sebagaimana orang dewasa.Tidak dapat dikatakan mayat kanak-kanak tidak reput kerana tidak ada sebarang nas yang menyatakan seperti itu seperti mana mayat para nabi dan para syuhada.




















Fitnah Kehidupan,Kematian,dan Kubur

Soalan:

Apakah yang dikatakan fitnah kehidupan,fitnah kematian,dan fitnah kubur?



Jawapan:


Fitnah kehidupan ialah tipu daya dalam kehidupan seperti fitnah pangkat,harta benda,sombong dengan rupa paras,dan seumpamannya.Fitnah kematian dan fitnah kubur pula ialah segala perkara yang datang kepada mayat setelah ditanam dalam kubur seperti soal kubur,gelap,kesunyian,dan seumpamanya.




















Memakai Pakaian yang dipinjam

 Soalan:

Apakah hukumnnya sekiranya ada tetamu datang ke rumah dan memberi tetamu itu memakai pakaian kita.Contohnya kain pelikat ataupun meminjamkan baju kemeja kita kerana tetamu tidak membawa pakiannya.

Jawapan:
Hukum memberi pinjam pakaian kita kepada tetamu seperti soalan yang ditanya adalah HARUS pada sisi syarak.



klik sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice

jom tengok video ini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob























Pelajar Ponteng

SOALAN:
Apakah hukumnya pelajar ponteng sekolah kerana mals belajar daripada guru itu?



Jawapan:

Sekirannya pelajar itu dibiayai oleh ibubapanya,maka Haram dia ponteng sekolah atau kelas kerana dia mengkhianati kepercayaan dan pengorbanan ibubapanya sendiri.
Tetapi,sekiranya dia sendiri yang membiayai pelajarannya itu,maka perbuatan ponteng itu tidak haram cuma ia tergolong dalam satu tindakan yang rugi sahaja.






















Pertandingan Futsal

Soalan:
Pertandingan futsal ini mengenakan yuran sebanyak RM150 untuk pasukan yang bertanding.Manakala hadiah adalah daripada hasil yuran yang dikutip.Apakah Hukumnnya?



Jawapan:

Sekirannya hadiah yang menjadi rebutan peserta adalah hasil daripada kutipan yuran yang diambil daripada setiap pasukan,maka hukumnya adalah HARAM kerana ia adalah JUDI.



Untuk awak,kalu suka Makan:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice

video Terbaik :http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob



















Golongan Syed dan Syarifah

Are you a food directory?

"One of the Malaysian’s favourite past time is eating and sharing what’s the best place to find good food!

OpenRice is a site where you can eat, review and share at the same time. Food lovers unite and leave your mark on OpenRice.com. With the Makan & Share Rewards Program, food reviews of great quality of your favourite places will be rewarded, and you'll never run out of places to eat.

It’s time to eat and time to share where your favourite local places are. Hop over to Openrice.com, the most comprehensive dining guide that rewards you for your food review!
klik sini: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice

Flash mob Malaysian style!

Are you a fan of flash mob videos? MAS was adventurous enough to make a bang at KLIA recently with an epic flash mob you shouldn't miss out on!
Check out all the people dancing and singing in the airport - wouldn't you want this to greet you every time you arrive at the airport? We wonder how foreign visitors felt when they witnessed the whole flashmob, there's no better way to say Selamat Datang to Malaysia huh?

You might have spotted your friends posting this video all over Facebook already, why not join in the fun and share it with all your friends too!
klik sini: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob

Soalan:
Saya terdengar kawan berketurunan ini berkata,"Sekirannya golongan syed dan syarifah melakukan dosa atau pahala,ia jadi berganda.Mereka tidak boleh makan duit zakat.Pendek kata golongan ini lebih mulia daripada golongan lain.Dari sudut agama,adakah situasi ini betul?Setahu saya,manusia sama sahaja iaitu daripada keturunan Nabi Adam dan yang membezakan kita semua hanya amalan.



Jawapan:
Sarjana Islam sepakat mengatakan keturunan yang paling mulia adalah Bani Hasyim dan Bani Abdul Mutalib daripada puak QURAISH dari kerana ini keturunan Rasullulah.Daripada keturunan ini lahirnnya golongan syed dan syarifah.
Namun,maksud mulia disini adalah mulia di sisi manusia itu sendiri sekirannya dibandingkan dengan keturunan lain dan bukan bermakna manusia yang paling mulia di sisi Allah.Manusia yang paling mulia di sisi Allah ialah manusia yang paling bertakwa kepada Allah sebagaimana yang tersebut dalam al-quran hadis-hadis yang sahih.
Oleh itu,keturunan syed dan syarifah belum tentu mulia di sisi Allah sekirannya mereka tidak bertakwa kepadaNya Ini bermakna sekirannya nama sahaja syed atau syarifah tetapi derhaka kepada Allah,maka keturunan lain lebih mulia daripada mereka yang taat kepada Allah.Sebuah hadis sebagai pengajaran yang mana Rasullulah berkata,

Syurga itu bagi mereka yang taat sekalipun keturunan hamba lagi hitam kulitnya.Manakala,neraka itu bagi mereka yang derhaka walaupun daripada keturunan syed daripada bangsa Quraisy.




















Minyak oh Minyak

Terima kasih bagi saya RM0.20-0.40:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice



Soalan:
Harga minyak naik.Apa komen ya?


Jawapan:
Dalam sebuah hadis direkodkan oleh Ibnu Majah,Nabi Muhammad menceritakan yang maksudnya:
Lima Bala akan terjadi pada akhir zaman dengan sebab Lima perkara:


  1. Penyakit yang tiada ubat dengan sebab banyak berlaku ZINA.
  2. Susah mencari rezeki,harga barangan naik,dan banyak berlaku zalim kerana ramai peniaga yang MENIPU.
  3. Berlaku Kemarau kerana ramai yang tidak mengeluarkan ZAKAT.
  4. Musuh Islam menguasai umat Islam kerana umat Islam mungkir janji kepada ALLAH.
  5. Berperang sesama sendiri menyebabkan rakyat membiarkan pemerintah meninggalkan HUKUM ISLAM.   















Membela binatang peliharaan




Soalan:
Ada yang mengatakan,membela burung dalam sangkar bagi pertandingan,seperti tekukur,ketitir,tiong,adalah berdosa kerana menyekat kebebasan burung.Manakala,ada satu hadis rekod Bukhairi dan Muslim daripada Anas bin Malik berkata,"Rasullulah menanyakan Abu Umair kemana perginya burung kecilnya?Beliau menjawab burung masih dalam peliharaannya."Bagaimana pula dengan membela ikan bagi ketenangan?

Jawapan:
Harus hukumnya membela burung bagi melihat kecantikan ataupun mendengar kemerduan suarannya.Namun,wajib ditunaikan nafkahnya iaitu dijaga makan minumnya dan dibersihkan tempat tinggalnya.Sebahagian sarjana Islam melarang binatang dikurung tanpa pasangannya dalam masa lama.






















Doa dan Nyanyian

Klik sini dahulu:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice
Klik sini dahulu:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob
Klik sini dahulu:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Soalan:
Di tempat saya bekerja,ada perhimpunan pagi sekali dalam sebulan.Perhimpunan ini termasuk lelaki dan perempuan,Islam dan bukan Islam.Kemudian menyanyi empat buah lagu wajib iaitu Negaraku,Jalur Gemilang,Rukun Negara dan Sihat Sejahtera.Selepas itu,ia berakhir dengan majlis bacaan doa.Bolehkah saya membaca doa dalam majlis seperti itu?

Jwapan:


Masalah membaca doa selepas menyanyi lagu-lagu itu tidak haram kerana lagu-lagu itu tidak termasuk lagu-lagu yang diharamkan secara mutlak.Walau bagimanapun ia adalah amalan bidaah iaitu berdoa selepas menyanyi tidak pernah dilakukan oleh Rasullulah mahupun para salafussoleh.Ditambah pula keadaan semasa bernyanyi itu,ada pekerja wanita yang tidak bertudung dan bercampur pula dengan yang bukan Islam.Jadi,dimana kita mahu dapatkan keberkatan doa sedangkan kelakuan yang kita lakukan tidak mentaati perintah Allah.Keberkatan hanya dapat diperolehi dengan mentaati ajaran Allah dan Rasullulah.
























Mengampu majikan



Soalan:
Apa hukumnya orang yang suka mengampu majikan untuk dia mendapat kelebihan daripada orang lain dan dipandang bagus,padahal kerjannya tidak seberapa?Dalam pada itu dia suka memburukkan perihal pekerja lain dihadapan majikannya dan selalu bercakap hal-hal agama?

Jawapan:
Perangai suka mengampu adalah perangai yang dikeji oleh syarak.Rasullulah selalu berpesan jangan suka mengampu dan orang yang suka mengampu itu adalah pendusta.Sekirannya dalam masa yang sama dia memburukkan pula orang lain,maka terlebih lagi keji di sisi syarak.Hasil gaji yang diperolehi nya setiap bulan tidak ada keberkatannya dan terkadang jatuh kepada Haram.Selalu bercakap perihal agama bukan lesen dihalalkan perbuatan yang haram.Haram tetap haram walaupun pandai bercakap perihal agama.Bahkan,orang yang pandai bercakap perihal agama sepatutnya menunjukkan sikap yang baik bukannya suka mengampu.



















Orang bukan Islam Melafazkan tasbih




Soalan:
Bolehkah orang bukan Islam menyebut perkataan yang berunsur Islam seperti Insya Allah,alhamdulilah,dan sebagainnya?Adakah Islam membenarkannya?

Jawapan:
Tidak mengapa perkataan itu disebut oleh orang bukan Islam selagi bukan bertujuan mempersenda.Adapun sekirannya dengan tujuan mempersendakan ataupun menghina,maka orang Islam yang memerintah didalam negeri itu wajib melarangnya dan jika berdegil maka boleh dikenakan hukuman























Wanita Terlanjur Keliru.........................

Soalan:

Seorang wanita terlanjur bersama teman lelakinnya.Mereka sekarang berada dalam situasi konflik.Teman lelaki itu meminta wanita ini sedikit waktu dan ruang untuk dia berehat dan bertenang serta berjanji menghubungi wanita ini semula.
Walau bagimanapun,wanita ini berasa takut dan gelisah sekirannya dia ditinggalkan.Sejak awal lagi mereka berniat dan berjanji bagi berkahwin lebih-lebih lagi apabila mereka terlanjur.Pihak keluarga mengenali lelaki itu,tetapi tidak mengetahui cerita keterlanjuran mereka.
Persoalannya,apakah yang perlu dilakukan oleh wanita itu?



jawapan:
Si lelaki perlu bertanggungjawab dengan perbuatannya itu dan mengambilnya wanita itu sebagai isterinya.Manakala,si Perempuan ini tidak boleh memaksa lelaki itu berkahwin dengannya.Apabila si lelaki enggan ataupun menangguhkan niat mengambilnnya sebagai isteri,maka jelas dia ingin lari daripada tanggungjawab.
Tidak ada apa boleh dilakukan oleh perempuan itu selain bertaubat kepada Allah,memohon diampunkan dosa,dan memohon petunjuk.Berdoa dan mohon supaya Allah membuka pintu hati lelaki itu supaya timbul rasa bertanggungjawab dengan perbuatannya itu dan memohon Allah memudahkan urusan mereka berdua.






















Hukum Rotan

Soalan:
Hukuman orang yang berzina adalah sebat sebanyak 100 kali.Bagaimanakah cara sebatan yang sebenar?

jawapan:
Sarjana Islam menetapkan apabila menghukum penzina yang dikenakan huhud 100 sebatan adalah dengan pemukul yang tidak membunuh seperti rotan,kayu,atau seumpamanya.Rotan itu tidak besar sehingga boleh mematahkan tulang dan tidak halus sehingga boleh melukakan.
Haram memukul kawasan muka dan kemaluan.Ini adalah bagi mengelakkan kecacatan wajah dan kematian.
Pukulan perlu sederhana sahaja,iaitu tidak kuat dan tidak terlalu perlahan.Tujuan hudud ini bukan membunuh,tetapi untuk memberi keinsafan kepada pesalah.Cara Hukum rotan dipenjara sekarang ini adalah haram kerana memukul terlalu kuat sehingga mengoyakkan kulit dan daging.
Pesalah dikenakan hukuman dalam keadaan sempurna berpakaian.Haram menelanjangkan pesalah sebagimana hukuman rotan didalam penjara sekarang ini.Pesalah lelaki dalam keadaan berdiri manakal pesalah wanita dalam keadaan duduk.Pukulan dikenakan atas beberapa tempat pada badan.Haram memukul tempat yang sama.



























Hukum Onani ( melancap)


Video Terbaik Pramugara,Pramugari:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/MASmob

Dapatkan Beratus,Beribu disini,free taw dapat Duit:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


Soalan:
Apakah hukum apabila individu itu melakukan onani?Sekirannya tidak beronani,mungkin beliau melakukan maksiat.Apakah kesan onani kepada tubuh badan dan minda?

Jawapan:
Hukum onani tetap haram sekalipun diberikan alasan akan berzina kerana Nabi Muhammad memberikan penawar bagi mebendung gelora nafsu ini dengan menunaikan ibadah puasa.Kesannya kepada tubuh badan antaranya adalah melemahkan akal dan ingatan,sperma yang terhasil tidak sehat,penyakit lenguh,dan menyebabkan mati pucuk.



























Sunday, 29 January 2012

Can't wait for this mind-blowing new movie!! Chronicle (Opening February 2012)


Watch the movie trailer for Chronicle here! Opening in February 2012. Three high school friends gain superpowers after making an incredible discovery. Soon, though, they find their lives spinning out of control and their bond tested as they embrace their darker sides!

klik sini info: https://fairoscni.says.com/recommendations/chronicle-movie-trailer-2





























Jilat kemaluan Isteri



Soalan
Apakah hukum menjilat kemaluan isteri ketika berjimak ( bersetubuh ).
Jawapan
Sekiranya pada kemaluan isteri ada najis,maka hukumnya adalah haram.Perbuatan sengaja mengenakan mulut pada najis adalah haram.Sekiranya kemaluan itu bersih,maka ada dua pendapat yang terkenal.Pendapat pertama mengatakan harus kerana berdalil dengan al-Quran yang hanya mengharamkan dubur isteri bagi suami,maka semua anggota lain boleh diambil kesedapan daripadannya.
Pendapat kedua mengharamkannya kerana mulut adalah anggota wajib dipelihara daripada suatu yang tidak layak baginya kerana berdalil dengan hadis Nabi Muhammad yang bermaksud:
Sucikan mulut-mulut kamu kerana mulut itu adalah laluan bagi al-Quran”.

























Thursday, 26 January 2012

Nak dapat duit free masuk akaun bank korang?



Semuanya kat sini yea
https://says.com/my/fairoscni/invite

daftar free melalui fb.

Will they make it on time for Chinese New Year? #PetronasCNY


Watch the new Petronas' Chinese New Year tv commercial for 2012 here!




INFO SINI:https://fairoscni.says.com/recommendations/petronas-cny-2012






















Bring your family on road trips with the New Proton Exora Bold. Test drive for a chance to win Malaysian F1 GP Exclusive passes & tickets!


Malaysia's popular MPV is now bolder and better! With extra space and a striking design, the Proton Exora Bold offers a comfortable journey for both you and your family to travel in style.


INFO KETE SINI:https://fairoscni.says.com/recommendations/proton-exora
























What is the Coral Triangle and why does it need my $5?


The Coral Triangle feeds 120 million people and has the highest concentration of coral species in the world. Support WWF's MYCoralTriangle Campaign: Help save the Coral Triangle and save your seafood with just US$5. Visit wwf.org.my
KLIK SINI: https://fairoscni.says.com/recommendations/wwf-coral



























So who exactly makes F1 cars? #petmos

Watch this video of an exclusive interview with Matthew Deane, Chief Mechanic of the Mercedes GP Petronas F1 team in Brackley, London. He discusses details of life as a pit crew member and how his team is one of the fastest in the industry. Tune in to the 7th episode of motorsports@PETRONAS now!
 TENGOK VIDEO INI: https://fairoscni.says.com/recommendations/a-day-in-a-life-of-an-f1-pit-crew-member-petronas-motorsports






























Win Avril Lavigne concert tickets here!

Thanks to Tune Talk Valentine’s day has been moved to the 18th, you can now celebrate Valentine’s day with Avril Lavigne because if you haven't already heard she'll be hitting the stage at Stadium Merdeka, Kuala Lumpur on 18 February 2012! And because we know how awesome & crazy you guys are, we want you to be close enough to be able rock out with Avril at her concert!

INFO DIA KAT SINI : https://fairoscni.says.com/recommendations/avrilgiveaway1





























News what news?? Uncle Fortune is the one to look at when you read the papers.

Be ready to receive special rewards from Uncle Fortune as Chinese New Year is around the corner! Get a copy of The Star, Sin Chew or China Press on the 22nd January 2012 and scan the QR code to get your fortune number on 23rd of January, 12am.
JOM TENGOK VIDEO DIA HAHA:https://fairoscni.says.com/recommendations/perodua-cny-7