tabung

Tuesday 3 January 2012

Bloger ini menjadi Selebriti Alam Maya.

Ada sapa-sapa yang kenal tak dengan bloger Hanis Zalikha dan Ringgo  Tan Hui Ling?diorang ni memang famous sikit dan ada pembaca dengan ratusan komen ditinggalkan menjadi inspirasi kepada penulis blog baru .....erm seperti saya la kot.
memang cantik juga orangnya.So hari ni cerita dia keluar kat Harian Metro hari selasa 3 januari 2012.dah famous la cik kita ni.Tahniah.



Hari ini aku ambik cuti tahunan.sebab dah penat juga la aku kerja bahagian percetakan.so,kena la rehat kepala otak aku yang pening ni.dah boring-boring tu yang aku baca berita beliau di akhbar,so aku update la sikit2 tentang beliau,walaupun aku pon tak pernah komen kat ruangan beliau.hehe.
so Bila aku Terjah blog beliau,terkejut aku.Ruangan folower beliau ada dekat 34,655 folower,maybe aku yang ke 34,656 kot sebab aku pon try to folow her,banyak juga info beliau yang di update.seronok baca kat ruangan dier.

So kalau korang sudi,add la aku kat ruangan folower.aku akan folow balik.so berbalik kepada cerita Hanis Zalikha,dan juga Tan,mereka mempunyai aura tersendiri dalam dunia bloging di alam maya.Beliau tersenarai di tangga ke 10 dalam pencarian Google Zeitgeist 2011,Hanis Zalikha tercalon dalam Anugerah Blog Berpengaruh Anugerah  Blog Nuffnang Asia Pasifik 2011 manakala Hui Ling berjaya dalam Anugerah Blog Fesyen Terbaik 2011.

kalau korang nak cari blog beliau terjah sini.

http://inibelogsaya.blogspot.com

http://cheeserland.com



harap-harap saya juga dapat menjadi seperti mereka.dapat ramai kawan -kawan juga.di dunia alam maya.kalau sudi add saya yek!!:)



Know your best food around town!

"One of the Malaysian’s favourite past time is eating and sharing what’s the best place to find good food!

OpenRice is a site where you can eat, review and share at the same time. Food lovers unite and leave your mark on OpenRice.com. With the Makan & Share Rewards Program, food reviews of great quality of your favourite places will be rewarded, and you'll never run out of places to eat.

It’s time to eat and time to share where your favourite local places are. Hop over to Openrice.com, the most comprehensive dining guide that rewards you for your food review!
Nak makan ushar kat sini:http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/openrice



korang dah kenal kan bloger Hanis Zalikha?apa kata korang kenal dengan saya pula:))))
nama saya Ahmad Fairos Tajri ,berasal dari utara Pulau Pinang dan sekarang menetap di Ipoh,Perak bersama isteri tersayang.kalau nak cari email saya terjah sini:suhana_yusz@yahoo.com
saya ni suka berkawan dengan semua orang.tak kira apa bangsa...semuanya kawan.
so bila saya start blogwalking.........saya akan terjah dan add diorang menjadi folower saya.harap,awak pon camtu juga.kalau nak komen,komen la x kisah.
saya pun masih baru dalam dunia blog ni.banyak lagi juga yang saya nak kena belajar.Kalau ada salah dan silap maafkan saya ya:)))



4 comments:

  1. hanis zalikha ni satu kampus dengan alia dulu . but now dia dah habis study ^^

    ReplyDelete
  2. Dah lama follow blog nya.. mmg terbaekkkk

    ReplyDelete
  3. pergh2,, otai blogger dye tuh,, pena dengar gak blog dye kene hack,,ahha..

    salam kenal dan saya follow sini,, jemput datang blog saya meh.. :) keep in touch

    ReplyDelete
  4. wah terima kasih kengkawan yg datang sini,terutama,AKUAMIR,ADZA IRDAWATI,ALIA RAHMAT YANG DATANG KOMEN KAT SINI....terima kasih sebab sudi singah sini,sye akan terjah sekarang blog awak semua:)))

    ReplyDelete