tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Wednesday, 25 December 2013

Tukar Simkad Jadi INCOME!!!!!!

JADIKAN TELEPON BIMBIT SUMBER GAJI KE DUA
MODAL RM 80

KALAU KORANG TENGOK KAT BLOG BEAUTIFULNARA MESTI ADA SITU:))

SEMPOI INCOME BOLEH NAIK SAMPAI RM30RIBU SEBULAN,KALAU IKUT CARA CONFIRM BERJAYA
http://toneexcel.biz/?id=163849

KERJA SEKALI,UNTUNG SEPANJANG HAYAT
SAYA GALAKKAN YG KENA CTOS/BLACKLIST BUAT SEGERA..
INI LA SUMBER KORANG KALAU NAK CLEARKAN LOAN ATAU UTANG KAD KREDIT

BIAR HARGA BARANG NAIK,TOL NAIK...SEMUANYA NAIK
NADA NAIKKAN INCOME DENGAN TELEPON BIMBIT
IANYA PASTI MEMBAYAR ANDA

Saturday, 30 November 2013

Cara Cara Hisap Zakar Suami

*** Panduan untuk Suami Isteri yang SAH sahaja ***

Cara Cara Hisap Zakar Suami

Teknik menghisap kemaluan Suami dikenali sebagai oral seks. Sekiranya anda tidak pernah mengetahui teknik ini, anda mungkin akan menganggapnya sebagai jijik. Anda merasa jijik kerana merasakan kemaluan pasangan anda tidak bersih. Tetapi sebenarnya, perkara jijik tidak timbul sekiranya pasangan tahu mengamalkan kebersihan kemaluan masing-masing.
Perkara paling utama dalam oral seks, ialah kebersihan dan kepercayaan suami isteri. Janganlah sesekali menganggap kemaluan diri atau pasangan anda adalah satu objek yang jijik. Kemaluan anda dan pasangan adalah bersifat suci, bersih, indah dan membawa kenikmatan sebagaimana bahagian tubuh luaran anda yang lain. Sekiranya anda meyakini kemaluan pasangan anda bersih, maka pasti anda akan seronok melakukannya bersama-sama.
LANGKAH-LANGKAH MEMBIASAKAN DIRI MENGULUM ZAKAR SUAMI
  1. Lakukannya demi kepuasan suami anda dengan harapan bahawa suami anda akan lebih menyayangi dan mencintai diri anda.
  2. Sekiranya suami anda sanggup mencium dan menjilat kemaluan anda sebagai tanda kasih sayangnya yang tidak terbatas, mengapa tidak anda melakukannya pada suami? Anda dapat membalas kasih sayangnya dengan melakukan rangsangan mulut terhadap kemaluannya.
  3. Yakinlah bahawa zakar suami anda sentiasa suci & bersih. Eloklah sekiranya anda berdua sentiasa mandi bersama. Ketika mandi,cucilah zakar suami dengan menggunakan sabun dan pembasmi kuman. Pujuklah suami supaya mengamalkan pembersihan zakarnya pada setiap hari. Anda juga perlu lakukan perkara yang sama untuk menjaga kebersihan dan kecantikan faraj anda.
  4. Sapukanlah makanan yang manis seperti madu, aiskrim atau susu pekat/krimer pada sekeliling zakarnya supaya anda merasa lebih senang mengulumnya. Ia dapat menyeronokkan suasana perhubungan.
  5. Biasakanlah memegang dan membelai zakar suami ketika anda berdua menonton TV atau meluangkan masa lapang bersama dan tanpa dilihat oleh orang lain.
  6. Hisap zakar suami dalam SATU ARAH sahaja, dari pangkal ke kepala zakar. Ini akan memberikan ketegangan maksima, dan zakar suami akan lebih tahan lama. (Lambat Pancut) Dengan ini ianya membantu isteri mendapat kepuasan berjimak dengan suami yang tahan lama.
  7. Jika suami dalam keadaan penat, berilah masa ia berehat. Buatlah urutan sensual ke badan suami. Ini akan memberikan ketenangan kepada suami.

*** P/S : Makanan tambahan dapat membantu Suami dan Isteri dengan tenaga untuk menikmati keseronokan melakukan hubungan seks yang sah disisi Islam dan mendapat pahala dari Tuhan.

PERCAYALAH,SUAMI AKAN MENYAYANGI ISTERINYA DAN TIDAK AKAN MEMANDANG WANITA YANG LAIN.
 Link bergambar: http://toneexcel.biz/?id=163849
link bergambar buat isteri:http://t.co/dCl6tdNMji

TEKNIK-TEKNIK DALAM HUBUNGAN SEKS SUAMI ISTERI.

TEKNIK-TEKNIK DALAM HUBUNGAN SEKS SUAMI ISTERI.
Antara teknik-teknik yang boleh diamalkan ialah:-
1- BERSETUBUH DALAM PELBAGAI POSISI
Pelbagai posisi persetubuhan seperti isteri diatas, sambil mengiring, sambil duduk, sambil berdiri, dari arah belakang mencangkung atau menonggeng (mat saleh kata doggy , ini la dia kot) , atas kerusi, dan sebagainya.Semuanya tu adalah sekadar untuk menukar selera sekali sekala dan bukan untuk dijadikan sebagai tabiat kerana kemungkinan semua teknik tadi tidak mendatangkan keselesaan pada isteri (bergantung pada bentuk tubuh isteri). Oleh itu posisi normal suami diatas dan isteri dibawah adalah digalakkan.
Dalam kitab At Tibun Nabawi ada menyebut bahawa dalam banyak posisi-posisi persetubuhan, suami di atas dan isteri di bawah adalah paling ideal dan paling baik dari segala posisi yang ada. Sementara posisi suami di bawah isteri diatas adalah sangat merbahaya, ini kerana jika inzal, mani suami tidak habis keluar dan cecair yang ada dalam liang rahim isteri mudah mengalir atau menyerap masuk ke lubang kencing suami dan ini merbahaya kerana mudah mendedahkan dan memudahkan jangkitan kuman-kuman yang ada.
Namum tambah kitab itu lagi, posisi itu tidaklah terbatas kerana terdapat hadis riwayat Imam Muslim bahawasanya Rasulullah bersabda, maksudnya:
” Apabila seseorang itu berjimak, boleh saja ia bertelungkup (suami di atas, isteri di bawah) atau tidak bertelungkup. Apa yang utamanya ialah memasukkan zakarnya pada qubul (kemaluan) isteri dan tidak pada lubang duburnya. Kerana pada qubul dapat menghidupkan benih dan menghasilkan anak. ”
Hadis diatas menjelaskan , bahawa tidak salah bersetubuh dalam pelbagai posisi kerana yang utamanya ialah perlaksanaanya tepat, pada farajnya dan matlamatnya ialah untuk menghasilkan anak.
2- PETUA MENCAPAI KENIKMATAN JIMAK
Sementara orang tua-tua dulu memberi panduan asas persetubuhan ialah hendaklah dilakukan dengan 2 cara:-
1. Hendaklah dengan 7 anggota (bagi pihak suami). Dua siku, dua lutut dan dua hujung jari kaki hendaklah menyentuh bumi atau lantai dan 1 kemaluan bertemu dalam kemaluan isteri.
2. Hendaklah dada sama dada, pusat sama pusat, perut sama perut, dan wajah sama wajah suami ister bertemu rapat.
Selain dari cara diatas, kemungkinan tidak mendatangkan nikmat yang sempurna kepada pasangan. Mungkin pihak suami yang tidak puas atau isteri yang tidak puas. Sedangkan tujuan bersetubuh adalah untuk sama sama merasa nikmat.
3. KERJASAMA SUAMI ISTERI
Sebenarnya kerjasama antara suami isteri memainkan peranan penting untuk mencapai kepuasan seks. Tidak kira walapun posisi mana sekalipun, kalau tanpa kerjasama antara kedua dua belah pihak semasa bersetubuh, kenikmatan tidak akan dapat dirasai semaksimum mungkin . Oleh itu pertimbangan dan kreativiti pasangan dalam memberi kan kerjasama sangat diperlukan.
4. TEKNIK-TEKNIK BERJIMAK
1- Teknik Menggoyang
Teknik ini boleh melambatkan inzal (terpancut mani) dan memberikan kenikmatan kepada kedua-dua belah pihak, boleh juga menambahkan kekuatan dan ketahan zakar. Goyangan yang terkawal dan tersusun membolehkan pihak suami mengawal inzal seberapa lama yang dia mahu
sehingga isteri benar benar mencapai kepuasan sebenar. Cara-cara goyangan ialah seperti berikut:-
a. Goyangan Kesabaran
– Mengoyang dengan perlahan ketika memaukkan zakar, tetapi bila menarik, tarik dengan cepat hingga kepala zakar hampir keluar. Teknik ini melambatkan pancutan mani suami dan isteri lebih terasa nikmat dan mempercepatkan inzal isteri.
b. Goyangan Jongket
– Bahagian tubuh anda keatas sedikit sehingga batang zakar kelihatan bengkok. Teknik ini akan memberi geseran kuat batang zakar pada kelentit isteri. Ini akan mempercepatkan isteri inzal dan memberi nikmat yang tiada tara pada isteri. Tanda isteri merasai nikmat ialah nafas isteri kencang dan suara renggekannya kuat.
c. Goyangan Hitungan
– Sewaktu menggoyang, lakukan 40 kali secara lambat diikuti 40 kali goyangan secara cepat . lakukan secara bergilir-gilir. Cara ini menjadikan isteri berasa khayal , kerana ombakan goyangan bagai ombak kapal di lautan. tanda isteri khayal ialah matanya kuyu dan dipejamkan.
d. Goyangan Hentian
– Goyang secara selang seli dan rehat sejenak. Goyang 3 kali dan berhenti, kemudian goyang lagi dan berhenti.Goyangan begini menjadikan isteri tersentak-sentak kesedapan. Tanda isteri kesedapan ialah bila kita menggoyang , nafas dan suaranya bagai tersekat sekat. Bila berhenti, ia menghembus nafasnya panjang.
e. Goyangan Berpasangan
– Suami mengoyang dahulu kemudian berhenti. Setelah itu isteri menggoyang pula dan berhenti. lakukan bergilir-gilir. Boleh juga bergoyang serentak atau suamo menggoyang keatas dan kebawah isteri pulak menggoyang ke kiri dan kanan. Cara ini memerlukan kesepakatan dan kerjasama.
f. Goyangan Kekasih
– isteri menggoyang sedangkan suami mendiamkan diri. cara ini membantu melambatkan inzal suami dan banyak memberi kerehatan pada suami. Sesuai untuk diamalkan bagi suami yang mudah terpancut awal.bagi suami pulak janganlah berdiam diri sahaja. lakukan perkara lain seperti meramas payudara isteri, mencium isteri atau menghisap puting susu isterinya atau mengikut selera isteri. Sekiranya isteri hendak terpancar maninya, hendaklah dia memberitahu suami agar goyangan bersama -sama dan supaya sama sama serentak terpancar mani.
g. Goyangan dan Geselan Kepala Zakar
-Melakukan goyangan dengan menggunakan kepala zakar. Caranya ialah memasukkkan zakar sampai ke takuknya agar kepala zakar berada di permukaan kemaluan isteri dan disamping itu kenakan kepala zakar pada kelentitnya.Ini kerana kebanyakan kelazatan perempuan banyak terhimpun
pada bahagian permukaan faraj dan khusunya pada kelentitnya. Bergoyanglah hanya sampai takuknya sahaja dan sekali sekala ditusukkan zakar sampai habis dan tarik semula.Cara ini juga dapat melambatkan suami inzal .Tusuklah zakar perlahan-lahan dan apabila tarik, tarik dan rentap cepat-cepat dan tusuk pula perlahan lahan dan seterusnya.
Sebaik-baiknya suami yang lakukan teknik goyangan supaya senang untuk mengawal ghairah. Bila terasa kegelian dan hendak inzal, hentikan goyangan sekejap .Semasa berhentia. suami haruslah teruskan ciuman dan rabaan di tempat-tempat sensitif isteri supaya ghairahnya berterusan.
2. Teknik Tahan Nafas
a. Semasa memasukkan zakar, tahan nafas sehingga tenggelam semua zakar. Diamkan sebentar . Kemudian baru lepaskan nafas.
b. Semasa buat goyangan sorong tarik, tahanlah nafas dan apabila hendak lepaskan nafas, hentikan goyangan. Begitulah seterusnya. Petua ini dapat melambatkan keluarnya mani.
c. Ada baiknya anda lipatkan lidah di lelangit mulut dan niatkan selagi tidak turun lidah selagi itu tidak terpancar mani. Apabila hendak mencium dan menghisap lidah isteri hentikan goyangan.
3. Teknik Nafas Songsang
a. Semasa goyangan (keluar masuk zakar), hendaklah berlawanan dengan keluar masuk nafas isteri. nafas isteri keluar, zakar masuk dan apabila nafas masuk zakar ditarik keluar.
b. Untuk mengetahui nafas isteri keluar, bila kempisnya perut dan tanda nafas isteri masuk buncit perutnya. Ini dapat menahan mani dan banyak kelebihannya lagi.
4. Teknik Kerjasama (Berpakat)
- Apa yang paling penting untuk melambatkan inzal atau inzal serentak kedua-dua pihak ialah suami isteri hendaklah berpakat.Bila suami terasa nak inzal,suami hendaklah berenti mengoyang . Jika isteri asyik mengoyang-goyang suruh dia berhenti sekejap.Demikian dengan pihak isteri, jika hendak inzal bersama beritahu agar sama-sama inzal serentak.
-Cara kerjasama ini hanya boleh wujud jika suami isteri saling cinta menyintai dan tidak ada rasa segan dan saling memikirkan untuk mencapai kepuasan nafsu bersama yang maksimum.
5. Tidak Lupa Allah
- Walaupun semasa bersetubuh,jangan biarkan diri anda terlalai dari mengingati Allah.Biarlah pancutan mani anda keluar sambil anda mensucikan diri dengan kalimah Allah. Berzikirlah dalam HATI semasa berjimak.Ini bertujuan supaya fikiran dan perasaan anda dapat menumpukan pada keagungan Ilahi.Dan dari segi psikologinya, ia akan dapat memberi anda keupayaan mengawal dan mengemudikan kelakuan jimak anda. Biasanya anak yang dilahirkan sukar mendapat penyakit sawan.
6. Baca Doa Ketika Klimaks (Inzal).
- Ketika klimaks, bacalah doa di dalam HATI dan jangan baca secara lisan atau mengerakkan kedua-dua bibir. Ini kerana dilarang menyebut nama Allah dalam hadas besar. Tetapi menyebut didalam hati tidaklah dilarang.
Doanya seperti berikut:-
” Maha Suci Allah yang menjadikan manusia daripada air (mani), lalu diadakan pertalian darah (nasab) dan hubungan musaharah (hubungan kekeluargaan berpunca dari perkahwinan, seperti mentua, menantu,ipar dan lain lain). Dan adalah Tuhan-mu Maha Berkuasa ”
Surah – AL Furqan ayat 54
Ada pula fatwa yang anjurkan agar semasa klimaks, ucaplah ” La ilahaillah Muhammadur Rasulullah “ di dalam hati, bukan dengan lidah atau berlafaz. Tujuan untuk mengislamkan benih-benih yang mula beroperasi untuk menjadi zuriat. Kebiasaannya orang cuma mengazankan apabila atau? memperdengarkan kalimah syahadah kepadan anak yang baru lahir. Tetapi ada pendapat menganjurkan agar kita mengislamkan zuriat kita sejak ketika benihnya lagi iaitu semasa keluar mani dengan mengikut kaedah seperti diatas.
Ketika menyebut di dalam hati, hendaklah disertai dengan niat agar anak yang bakal lahir menjadi anak yang soleh dan insan yang mulia budi pekertinya. Antara pesanan pemberi petua ini ialah:-
” Manusia ketika beribadah ingat akan allah, tetapi dalam berjimak lalai pada Allah. Padahal jimak itu hendak mengeluarkan benih suci yang mana pihak lelaki tempatkan selama 40 hari di dalam rahim isterinya. datangnya dengan kalimah, keluarnya dengan kalimah. Bezakan jimak kamu dengan jimak haiwan dan jimak orang yang kafir. Juga dengan jimak orang -orang yang jahil yang berjimak semata-mata memuaskan nafsunya. “
7. Mengesat Dan Meramas
- Sebaik isteri selesai jimak, sebelum membasuh kemaluannya, isteri hendaklah mengesat kemaluan suami dengan kain tuala atau tisu. Cara itu boleh mengharmonikan rasa kasih suami dan suami akan terasa nikmat jika semasa mengesat itu, isteri mengusap dan meramas-ramas serta mengurut-urut dengan perlahan zakar suami.

GAMBAR TAK DE APA APA: http://my.sharings.cc/p/5zgEu

Petua untuk Ketatkan Faraj (Miss-V)

Petua untuk Ketatkan Faraj (Miss-V)

PERHATIAN :
Petua ini Isteri sahaja, bagi memberikan layanan terbaik kepada suami. Wanita Hamil dilarang melakukannya.
Sila dapatkan nasihat dari mereka yang arif sebelum melakukannya…
Petua ketatkan faraj ini adalah khas kepada kaum wanita untuk mengetatkan faraj mereka terutamanya yang selepas bersalin atau sudahpun mempunyai anak yang ramai. Petua ketatkan faraj ini juga boleh diamalkan oleh semua wanita yang ingin mendapatkan faraj yang ketat seperti zaman anak dara dahulu.
Ada beberapa cara atau petua ketatkan faraj ini yang boleh diamalkan oleh para wanita. Wanita boleh memilih mana-mana cara yang sesuai dan mudah untuk mereka ketatkan faraj mereka. Untuk mendapatkan faraj yang ketat dan rapat ini merupakan idaman isteri demi untuk membahagiakan para suami. Suami pasti akan lebih menyanyangi isteri jika perhubungan malam mereka bahagia.
Betul tak?
Inilah cara ketatkan faraj boleh diamalkan oleh wanita.
Cara 1.

Bahan-bahannya:

- Daun sirih 10 helai
- Gambir 2 keping
- Kapur makan
- Kulit pinang muda


Caranya:

- Tumbuk gambir sehingga lumat
- Kulit pinang muda disiat kecil-kecil
- Rebus semua bahan tersebut dengan daun sirih,gunakan untuk cebok. Kalau boleh gunakan selama dalam pantang untuk wanita yang baharu bersalin. Jika untuk kegunaan biasa bolehlah diamalkan sebulan sekali.
Kalau malas nak merebus semua bahan diatas boleh juga direndam dalam air panas,setelah sejuk baru gunakan untuk cebok.
Cara 2. Dengan cara kemutan. Caranya ialah ketatkan lubang kencing seperti menahan kencing,tahan selama beberapa saat kemudian lepaskan. Buatlah senaman ini setiap masa. Ianya mudah dilakukan di mana sahaja,kesannya sangat hebat untuk mengetatkan vagina dan memuaskan suami ketika berjimak.
Cara 3. Ambil dua atau tiga helai daun sirih dan rebus bersama dua gelas air. Apabila mendidih,tutup api. Biarkan seketika sehingga suam.
kemudian gunakan air daun sirih tadi untuk membasuh alat sulit sambil diiringi selawat tiga kali. Amalkan 3 kali sehari selama seminggu.
Cara 4. Rebus beberapa helai pucuk betik sehingga empuk.
Kemudian anda perlu memakannya setiap hari bersama nasi selama sebulan. Boleh juga dibuat kerabu untuk mengurangkan rasa pahitnya.
Cara 5. Rebus segenggam daun inai dan biarkan suam. Gunakan airnya untuk mencuci vagina anda terutama selepas membuang air.
Amalkan selalu untuk mendapat kesegaran dan keselesaan.
Berikut tadi cara mudah yang boleh dilakukan oleh para wanita untuk ketatkan faraj. Untuk mengetatkan dan merapatkan faraj wanita ini juga penting jika mereka baru lepas bersalin atau disebabkan melahirkan anak yang ramai. Mungkin juga untuk mengetatkan dan merapatkan faraj wanita yang kerap melahirkan anak.
Ada juga produk yang baik untuk mengetatkan dan merapatkan faraj ialah dengan menggunakan herba manjakani. Virgin Powder merupakan alat ketatkan faraj yang menggunakan manjakani

Untuk lebih mudah, dapatkan RAHSIA Resepi ini dalam 1 botol yang mudah digunakan… telah diadun sempurna. Cuma guna sahaja…
Wahai isteri, menggembirakan hati suami, PAHALA besar menanti anda…

KETAT:http://my.sharings.cc/p/54dza
BUAT DUIT GUNA HENDPHONE:http://toneexcel.biz/?id=163849


Tuesday, 22 October 2013

Top up boleh bikin duit rugi kalau semua bloger tak join

Ya betul selama ini kita top up kat kedai,saya nak tanya apa kita dapat?
ya boleh call,boleh sms,boleh internet......betul tak?
cuba tanya diri sendiri,cuba tengok telefon bimbit yg awak ada sekarang,boleh tak telefon tu bagi duit balik bila kita dok top up tiap2 bulan tak pernah miss kan.
saya nak ajak awak semua buat duit dengan telefon bimbit yg sedia ada.
ha,macam mana ok tak?
Inilah prepaid yg boleh jana telefon bimbit korang,saya dah sertai walaupun sudah terlambat,tapi tak kisah,dari line maxis saya bertukar ke line tunetalk.SAYA BOLEH KEKALKAN NO MAXIS YG SAYA SAYANG .OK TAK?Saya tak paksa awak semua join,ada keyakinan baru sertai :)
INILAH LINK YANG SAYA SERTAI:http://toneexcel.biz/?id=163849

 ini ialah contoh pengiraan,nak banyak duit  top up sebulan Rm60.00,itu aje yg saya tahu,
daftar kat situ
modal rm80.00 tambah rm5.00 kos pos,nak senang tengok link nama saya
ahmad fairos,semua maklumat ade situ,Insya Allah:)

SAYA HANYA KONGSI MAKLUMAT BUAT SEMUA RAKAN RAKAN BLOGER:)
TIADA PAKSAAN UNTUK MENYERTAINYA:)
ASSALAMULAIKUM:))))





Thursday, 19 September 2013

Take Churping to a whole new level! buat duit FREE

Take Churping to a whole new level!

Be the first to share the latest news that hits the Internet and earning money has never been easier. And that's a FACT! You can now Churp with celebrities too!

Why don't you get your friends on board too? Tell them it only takes three easy steps:

Step 1: They have to got to click on your invite link to learn more & sign up!
Step 2: Remember, they have to have at least 50 friends on Twitter or Facebook.
Step 3: Start reaping their rewards once they begin sharing campaigns!

So go on and begin to discover a whole new world with ChurpChurp.com together.

daftar percuma dan jom buat duit FREE:http://my.sharings.cc/fairoscni/share/churpchurp-invite



Friday, 13 September 2013

12 azab bagi mereka yang meninggalkan sembahyang

Dalam sebuah hadis menerangkan bahawa Rasulullah SAW. telah bersabda:"Barangsiapa yang mengabaikan solat secara berjemaah maka Allah swt akan mengenakan 12 tindakan yang berbahaya keatasnya.Tiga darinya akan dirasai semasa didunia antaranya:

1-Allah swt menghilangkan berkat dari usahanya dan begitu juga terhadap rezekinya.
2-Allah swt mencabut nur orang-orang mukmin daripadanya.
3-Dia akan dibenci oleh orang-orang yang beriman.

Tiga macam bahaya ketika dia hendak mati,antaranya:'
1-Ruh dicabut ketika dia berada dalam keadan yang sangat haus walaupun ia telah meminum seluruh air laut.
2-Dia akan merasa yang amat pedih ketika ruh di cabut keluar.
3-Dia akan dirisaukan akan hilang imannya.

Tiga macam bahaya yang akan dihadapinya ketika berada didalam kubur,antaranya:'
1-Dia akan berasa susah akan pertanyaan Mungkar dan Nakir yang sangat menggerunkan.
2-Kuburnya akan menjadi gelap.
3-Kuburnya akan menghimpit sehingga semua tulang tulang rusuknya berkumpul ( seperti jari bertemu jari).

Tiga lagi azab nanti di hari Kiamat,antaranya:"
1-Hisab(amalannya) keatasnya menjadi berat.
2-Allah swt sangat murka kepadanya.
3-Allah swt akan menyiksanya dengan api neraka.

Saudara-saudaraku,ingatlah jangan kita menganggap sembahyang berjemaah itu satu perkara kecil.sembahyang berjemaah itu adalah sunat mu'akkad yakni sunat yang sangat-sangat di tuntut,ada yang mengatakan ianya fardhu kifayah.
Rasulullah swt telah bersabda:"Sesungguhnya orang yang meninggalkan solat berjemaah adalah TERKUTUK".Didalam kitab Taurad,kitab Injil,kitab Zabur dan Al-Quran:"Orang yang meninggalkan sembahyang berjemaah berjalan dimukabumi,bumi akan mengutuk mereka itu dan orang yang meninggalkan sembahyang berjemaah itu akan dimurkai Allah swt,oleh para malaikat dilangit dan bumi serta ikan ikan dilaut.

1-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/EraT2
2-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/socmediaminds
3-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/AffinOMG2
4-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/DoMoreLahP2
5-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/SIAtlwg2
6-http://my.sharings.cc/fairoscni/share/churpchurp-invite

ADA satu rahsia yang boleh buat duit secara sampingan di atas ,sila pilih salah satu.Saya ingin kongsikan bersama saudara-saudari semua mencari rezeki melalui blog yang anda semua baca sekarang.Alhamdulilah saya dah jana secara kecil-kecilan.Yang penting sabar dan tawakal.

Himpunan Kisah-Kisah teladan -Kisah Jibrail A.S. dengan Rasulullah S.A.W.

Di terangkan dalam sebuah hadis bahawa suatu hari telah datang malaikat Jibrail A.S. menemui Rasulullah s.w.t dengan berkata"Wahai Muhammad,Allah swt mengirim salam dan berfirman kepadamu,adakah kamu berasa senang,kalau semua gunung-gunung ini aku jadikan emas untuk kamu dan akan bersama kamu ke mana kamu pergi?"

Apabila Rasullulah swt mendengar firman Allah swt yang dibawa Jibrail A.S. maka baginda tunduk berfikir sejenak dan kemudian berkata:"Wahai Jibrail A.S,sesunguhnya dunia ini adalah rumah bagi orang yang tidak mempunyai harta dan sesungguhnya dunia ini dikumpulkan dan ditimbunkan oleh orang yang tidak berakal."

Kemudian Jibrail A.S. berkata:"Wahai Muhammad,mudah mudahan Allah menguatkan pendirianmu dengan kata kata pasti."

Siti Aishah A.S. Berkata:"Sesungguhnya,kami adalah keluarga Nabi Muhammad S.A.W.,pernah sebulan tidak menghidupkan api dapur untuk memasak,yang ada ialah buah tamar(kurma) dan air sahaja.

Serlahkan bakat anda untuk peluang memenangi wang besar RM 50,000!

Program pencarian bakat yang tidak nilaikan paras rupa, tetapi hanya melalui suara, Bakat JoHaRa 2.0 kini kembali di ERA fm!

Asah bakat anda sekarang sebelum bermulanya edisi kedua pada 26 Ogos ini untuk peluang memenangi wang besar RM50,000. Anda boleh mendaftarkan diri melalui IVR Bakat JoHaRa khas, atau melalui video pada Youtube ataupun Instagram. Jangan tunggu lagi!
daftar sini:http://my.sharings.cc/fairoscni/share/EraT2

 

Sunday, 8 September 2013

INGIN JADI PENYANYI .GILER RM50 K?

Serlahkan bakat anda untuk peluang memenangi wang besar RM 50,000!

Program pencarian bakat yang tidak nilaikan paras rupa, tetapi hanya melalui suara, Bakat JoHaRa 2.0 kini kembali di ERA fm!

Asah bakat anda sekarang sebelum bermulanya edisi kedua pada 26 Ogos ini untuk peluang memenangi wang besar RM50,000. Anda boleh mendaftarkan diri melalui IVR Bakat JoHaRa khas, atau melalui video pada Youtube ataupun Instagram. Jangan tunggu lagi!
JOM TERJAH :http://my.sharings.cc/fairoscni/share/EraT2


The Lengths We Go to Make You Feel at Home.

We search for what's special. For what lifts an experience to another level. And that unspoken feeling doesn't happen by chance. So no matter what changes, this commitment holds true. We'll find what truly matters, to make you feel at home.
JOM TERJAH:http://my.sharings.cc/fairoscni/share/SIAtlwg2

 

Semua maklumat ada sini khas buat bloger baru

Friday, 6 September 2013

What is social media to you?

What is social media to you?

Malaysia's largest social media survey is back! We want to know all about how all of you use social media.

Tell us all about your social media habits at the Nom Nom Media Social Media Minds 2.0 survey, and the first 1000 Churpers who complete the survey will receive RM 1 credited to their ChurpChurp account. Do tell your friends and family about this survey too, so they can join in the fun!
sini:http://my.sharings.cc/fairoscni/share/socmediaminds 


 

Wednesday, 28 August 2013

IRON MAN pegang bendera Negaraku

Thanks to your support, Rexona Move has activated its support for 13 children's homes in 13 Malaysian states upon our collective accomplishment of 10,695km worth of moves in less than a month!

So far, Rexona has donated educational toys to children in Perlis and books to children in Perak, helped children in Kedah learn to swim, and organised a dance session for kids in Penang. Next up - Terengganu, Kelantan and Pahang!

Don't forget to keep on moving!
info sini:http://my.sharings.cc/fairoscni/share/RexonaMove3



Selamat menyambut hari Merdeka......aku sayang Negaraku......

End your skin troubles today!

Are eyebags, acne scars, oil seeds or uneven skin tones the bane of your existence?

No matter what your skin concerns are, or even if you're not sure what concerns you might have, there's a solution for it. Let New York Skin Care Solutions take care of all your skin woes! Sign up now to redeem one free product set and one skin treatment session worth RM 468. Get your analysis now!
JOM :http://my.sharings.cc/fairoscni/share/NewYorkSS

Saturday, 24 August 2013

CharityUSA.com LLC

Choose the cleanser with a thumbs-up from the experts.

Looking for a cleanser that's gentle enough for the whole family?

The Cetaphil® Gentle Skin Cleanser is the perfect choice! The gentle, non-foaming lotion-like cleanser is suitable for all skin types, great for daily use, and won't strip your skin of its natural protective oils. It's so gentle, you can even use it without water and it won't irritate your skin!

The beauty experts and dermatologists all love it, and so will you!
INFO: http://my.sharings.cc/fairoscni/share/CetaphilGSC


usa charity:http://gush.ly/wl89k5XbZI

 

Thursday, 7 February 2013

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 7)

Lima Amanat penting untuk menjadi Usahawan Jutawan

1-Kalau ada keinginan,kita harus tekad berusaha menikmatinya,tidak kira hingga sampai kemana kita harus membawa diri.

2-Wang hasil perniagaan mesti dibelanjakan untuk perniagaan.Untuk perbelanjaan peribadi mesti dicatat sebagai gaji.Kita sendiri tetapkan berapa gaji bulanan kita.Ya kita harus makan gaji dengan perniagaan sendiri.

3-Ahli kongsi perniagaan terbaik ialah isteri sendiri.

4- Setelah memasukkan wang ke dalam bank,seharusnya kita melupakannya.

5-Carilah perniagaan yang dapat dimulakan tanpa perlu meminjam wang.

"Peluang sentiasa ada kepada setiap orang,hanya yang Kesanggupan yang membezakan.

Your secret weapon for that sun-kissed glow.

Aubrey Organics Silken Earth Powder Blush – Honey Bronze (3g) – ONLY RM73 – FREE 7-Day Nationwide Delivery

Time to look beautiful for family reunion photos with a bright complexion, and a soft and natural look! Get that look with the help of Aubrey Organics Silken Earth Powder Blush in the colour of Honey Bronze from HiShop today.

Add the Aubrey Organics Silken Earth Powder Blush to your makeup arsenal for only RM73! Do remember to tell your friends about it so that you can earn while they shop from your link.http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/AubreyOrganicsSEPBHB

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 6)

Jangan malu kerana perasaan,Malu adalah naluri fitrah bagi setiap orang yang ingin berniagadidalam sebuah perniagaan.
Kita jangan mengalah dengan apa jua bencana dan aral yang melintangi hidup kita.Sebenarnya kita memang diciptakan untuk mengatasi apa jua masalah,sebab itu kita diberi akal,iman dan kitabullah(al-quran) sebagai panduan untuk menangani masalah.
Jangan memilih bisnes!Apa yang penting kita mesti ada keseronokkan untuk menceburi bisnes berkenaan.Kuasai selok belok perniagaan.Kita juga perlu ada idola,ia akan menjadi bench mark matlamat perjuangan pilih idola dalam standart kita..Bisnes yang laris dan maju bukan jaminan untuk menjadi jutawan.
Hargailah orang-orang disekeliling anda,kerana mereka juga turut berperanan dalam proses kejayaan andaKongsikan sedikit nikmat kejayaan bersama mereka.

Can’t beat the classics!

Brownit Vintage Journal – Brown – only RM30 [57% OFF] FREE 7-Day Nationwide Delivery

Timeless never goes out of style. Pen your thoughts and your to-do lists in the Brownit Vintage Journal in Brown!

For only RM30, get the Brownit Vintage Journal in Brown from WhiteMy! Do remember to tell your friends about this so that you can earn while they shop from your link.http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/WhiteMyBrownitVJ



Petunjuk jalan Kekayaan (siri 5)

Kelebihan memulakan perniagaan kecil

1- Modal permulaan kecil,risiko kerugian juga kecil
2-Tiada masalah ruang niaga kerana ruang yang diperlukan kecil
3-Boleh dibuat secara bergerak.
4-Jualan nya dapat tunai.
5-Boleh membina hubungan pelanggan secara lebih akrab dan jangka panjang.

Apakah syarat-syarat untuk berjaya?Bagi seseorang untuk mencapai kejayaan dan kekuatan ekonomi,perniagaanlah satu-satunya cara untuk mencapainya.Islam sendiri menyatakn begitu.
9/10 daripada sumber rezeki datang daripada perniagaan.Islam menggalakkan umatnya KAYA,umatnya maju dan gemilang asalkan kekayaan itu tidak melalaikan.
Ingatlah untuk mencapai kejayaan,berniagalah,wajibkan diri kita supaya berniaga.

Heaven on earth is not impossible!

Heaven On Earth Premium Massage Blend Oil – Happiness (100ml) – ONLY RM89 – FREE 7-Day Nationwide Delivery

After a stressful day at work, a calming and soothing massage is just oh-so-divine! Indulge with Heaven on Earth Premium Massage Blend Oil in the scent of Happiness for a relaxing treat!

For only RM89, get the Heaven On Earth Premium Massage Blend Oil in the scent of Happiness from HiShop! Do remember to tell your friends about this awesome treat so that you can earn while they shop from your link!http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/HeavenOnEarthPMOH

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 4)

"Kalau nak jadi usahawan,kita kena berfikir sebagai seorang usahawan,tidur sebagai seorang usahawan,mimpi sebagai seorang usahawan dan berkawan pun dengan rakan -rakan usahawan.
Langkah ke arah Jutawan Senyap
1-Jadikan sahsiah diri sebagai seorang pengusaha atau usahawan yang tulen.
2-Siapa kawan-kawan kita-Kita hanya memilih kawan-kawan yang mempunyai minda keusahawan dan  sikap positif sebagai seorang usahawan.
3-Kepintaran mengatur strategi-kita harus mempunyai strategi perniagaan yang jelas
4-Kepekaan kepada persekitaran-mengikuti perkembangan semasa.
5-Tahu apa yang diperlukan masyarakat-mempunyai daya kreativiti yang tinggi dan selalu melakukan inovasi.
6-Berupaya menawarkan keperluan masyarakat secara berterusan-memastikan kita mempunyai kapasiti dan kualiti.
7-Keberanian dan kesanggupan untuk beralih arah.
8-Pasrah kepada ketentuan Allah swt- Sentiasa berdoa dan bertawakal dalam menjalankan perniagaan.Insya Allah berjaya.


Blackheads have finally met their match!

Baviphat Black Head Goodbye Nose Patch 10ea – ONLY RM29.90 – FREE 7-Day Nationwide Delivery

Time for family reunions again – don’t let those pesky blackheads keep you from looking radiant in your family photo! Bid them farewell with the Baviphat Black Head Goodbye Nose Patch from HiShop.

Get 10 pieces of the Baviphat Black Head Goodbye Nose Patch for only RM29.90! Do remember to tell your friends about this so that you can earn while they shop from your link.
here:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/BaviphatBHGNP

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 3)

Bayangkan satu gambaran dimana kita dalam situasi ini:
Katakan lah kita sedang memancing ikan ditebing sungai dengan ditemani anak kita yang berusia 6 tahun.Kerana asyik memancing,kita tidak sedar bahawa anak kita telah masuk kedalam sebuah sampan yang ditambat ditebing sungai tersebut.Tanpa memahami perbuatan si anak kecil tadi telah membuka tali penambat sampan tersebut,menyebabkan sampan itu bergerak lalu mulai hanyut mengikut arus dan anak kita menjerit ""Ayah!Ayah!
Apakah perasaan anda ketika itu bila mendengar anak yang berusia 6 tahun itu menjerit nama ayahnya,kita secara tiba-tiba akan berada didalam situasi "Terdesak".
Segala ilmu dan pengalaman dan pengetahuan dan tenaga akan disatukan dengan satu tujuan iaitu
"menyelamatkan anak kecil itu".Jelaslah desakan boleh memberi kita satu kuasa dan kekuatan luarbiasa.Orang yang berjaya dalam perniagaan adalah orang yang terdesak untuk berjaya.
Bila keinginan untuk berjaya telah terbina
"Apakah yang hendak dibuat?
Untuk berjaya dalam hidup ada 2 perkara.

1-jadilah Pengarah atau menjawat jawatan-jawatan tinggi dalam sektor kerajaan,jadi menteri besar atau pengurus besar,kalau semua diatas ini tak ada pergilah kepada peluang ke2

2-Berniagalah apa sahaja,asalkan namanya berniaga.........asalkan HALAL ,asalkan menguntungkan dan tidak merugikan orang lain.Peluang berniaga ada dimana-mana.

LIDS, Y U NO STAY?

White Lid Holder – Before: RM9, NOW: only RM5 [44% OFF] FREE 7-Day Nationwide Delivery

Now, you can kill two birds with one stone in the kitchen with the White Lid Holder! It keeps your pot lids in place, free from fungus and bacteria, and you caneven rest a ladle at the back to keep your soup from spilling everywhere.

Get the White Lid Holder for only RM5 from WhiteMy! Do remember to tell your friends about this so that you can earn while they shop from your link.
here:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/WhiteMy

Petunjuk jalan Kekayaan (siri 2)

"Biarlah kita jalankan perniagaan kecil asalkan kejayaannya besar.Itu lebih baik daripada bisnes besar tapi untungnya kecil!"Jangan menjadi seorang yang melihat tetapi tidak Nampak.
Bayangkan kita sebagai warganegara Malaysia,Miskin dan hidup melarat tanpa pekerjaan tetap dan tempat tinggal sempurna,sedangkan pendatang asing boleh tinggal dirumah banglo,memandu kereta mewah atau kereta mercedes.Bezanya mereka(pendatang asing)"Melihat dan Nampak" sedangkan kita "Melihat juga tetapi tidak nampak apa-apa!!
Sebelum memulakan perniagaan jangan terburu-buru untuk berniaga apa.
Sebenarnya apa yang perlu dilakukan dahulu?

PERTAMA-Setiap orang yang bergerak(berjalan)ada wang disakunya.Cuma bezanya,ada yang bawa sedikit dan ada yang bawa banyak wang.Pokoknya setiap orang yang bergerak ada wang di sakunya.

KEDUA-Barang yang dijual(apa jenis produk)kalau harganya RM 1.00 sudah tidak ditawar orang lagi.Barang yang berharga RM 1.00 Sudah dikira murah.Setiap orang termasuk anak yang kecil biasa membelinya.

KETIGA-Bawa apa sahaja untuk dijual,boleh menerangkan kegunaannya(produk) akan ada orang membelinya.

Untuk menjadi peniaga yang berjaya kita seharusnya:
1-Fokus tentang apa yang hendak dicapai dalam kehidupan seharian kita.
2-Cara membaca peluang
3-Desakan untuk merebut peluang
4-Kebolehan dan kesanggupan menterjemahkan peluang.

Carilah wang sebanyak mungkin untuk memperbaiki taraf hidup untuk diri sendiri dan keluarga.dengan terciptanya fokus dan peluang,kita berupaya mengubah taraf hidup kita dari hidup biasa-biasa kepada taraf "LUARBIASA".

Bad skin, be gone!

Shangpree Concentrating Ampoule 30ml – only RM219 FREE 7-Day Nationwide Delivery

Who says you need a whole army of products to help you get perfect skin? Meet the Shangpree Concentrating Ampoule, with Portulace Oleracea and Grapefruit extract that helps to heal scars, soothe skin and shrink pores.

Get radiant and plump-looking skin with the Shangpree Concentrating Ampoule for only RM 219 from HiShop! Do remember to tell your friends about this so that you can earn while they shop from your link.
here:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/ShangpreeCA



Petunjuk jalan Kekayaan (siri 1)

Tips bagaimana ingin memulakan perniagaan.
"Setiap hari kita berbelanja dengan membayar wang kepada orang.Kenapakah orang lain tidak membayar kepada kita setiap hari pula?"

Anda perlu mencipta satu sebab untuk menyebabkan orang lain membayar anda setiap hari atau sekurang-kurangnya SENTIASA PERLU membayar anda.Penciptaan sebab memerlukan daya kreativiti dan inovasi.

Proses penciptaan,pewujudan dan perlaksanaan sebab itu sehingga menjadi realiti yang betul-betul dapat menjana pendapatan adalah aktiviti perniagaan.Usaha kita dalam memastikan SEBAB itu menjadi satu perniagaan yang vialable(boleh bertahan)adalah "KEUSAHAWANAN"

Asas perniagaan adalah transaksi jual beli yang berlaku pada satu tempat dan pada satu masa yang melibatkan si penjual dan si pembeli.Penjual boleh diibaratkan sebagai penunggu "pintu jalan" atau "pintu sungai."Ia menunggu aliran pembayaran demi pembayaran daripada orang-orang yang mempunyai sebab untuk membayar iaitu pelanggan.Lagi kuat SEBAB seseorang itu perlu membayar kita lagi baik.Kerana sebab yang kuat akan menyebabkan pembayaran mengalir masuk melalui pintu kita ibarat sungai yang tidak pernah surut.

Empat jenis perniagaan sungai yang mengalir:
1-Perniagaan Makanan
2-Perniagaan Ubat dan Produk Kesihatan
3-Perniagaan Pakaian
4-Perniagaan Pendidikan

Keempat empat perniagaan tersebut dianggap sangat stabil dan berupaya menerima bayaran daripada pelanggan.

Take Churping to a whole new level!

The all new Churp Churp is now LIVE.

With smoother navigation and a complete facelift, being the first to share the latest news that hits the Internet and earning money has never been easier. And that's a FACT! You can now Churp with celebrities too!

Why don't you get your friends on board too? Tell them it only takes three easy steps:

Step 1: They have to got to click on your invite link to learn more & sign up!
Step 2: Remember, they have to have at least 50 friends on Twitter or Facebook.
Step 3: Start reaping their rewards once they begin sharing campaigns!

So go on and begin to discover a whole new world with ChurpChurp.com together.
REGISTER HERE: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

P/S: Kepada semua pembaca dan rakan -rakan lain.sila daftar dan baca dipautan yang disediakan,kerana dari situ saya akan mendapat pembayaran dari rakan rakan yang mendaftar atau mengklik di pautan tersebut.Dari situ semua rakan rakan telah membantu saya untuk mendapatkan pendapatan walupun nilainya kecil.Terima Kasih diucapkan sekali lagi.

Wednesday, 30 January 2013

Sunny Leone To Get Rs. 20 Crore For 'Ragini MMS 2'?

International porn star Sunny Leone, who made her Bollywood debut with Pooja Bhatt's erotic thriller Jism 2 and will be seen next in Balaji flick Ragini MMS 2, seems to be in much demand as far as filmmakers are concerned.
 
Buzz has it that Leone has demanded a whopping sum of Rs. 20 crore (RM 14.45 million) from Balaji Queen Bee Ekta Kapoor for working in Ragini MMS 2, the sequel to horror flick Ragini MMS. If Kapoor agrees to it, Sunny could very well join the list of one of the highest paid actresses in Bollywood-with just her second film!
 
Sunny, who had appeared on reality show Bigg Boss, where she was signed up for Jism 2 by Mahesh Bhatt and Pooja Bhatt, became a hot property after her raunchy scenes in the film sizzled screens all over.
 
 

Take Churping to a whole new level!

The all new Churp Churp is now LIVE.

With smoother navigation and a complete facelift, being the first to share the latest news that hits the Internet and earning money has never been easier. And that's a FACT! You can now Churp with celebrities too!

Why don't you get your friends on board too? Tell them it only takes three easy steps:

Step 1: They have to got to click on your invite link to learn more & sign up!
Step 2: Remember, they have to have at least 50 friends on Twitter or Facebook.
Step 3: Start reaping their rewards once they begin sharing campaigns!

So go on and begin to discover a whole new world with ChurpChurp.com together.
REGISTER HERE TO MAKE MONEY FOR FREE :http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


Wednesday, 23 January 2013

Greenpapa tukar nama ke RedStation

amacam ok tak i tukar..

dulu guna nama Greenpapa...skrg tukar kepada RedStation Blog

ni link blog baru http://fairus-tajiri.co.nr/

ianya masih dalam peringkat upgrade.....harap bersabar ya semua kawan kawan


Tuesday, 1 January 2013

WEBSITE GREENPAPA....OK KE TAK KENGKAWAN

Sebenarnya website greenpapa masih dalam proses pengeditan....harap semua kengkawan sudi komen.terima kasih.bukan senang saya dan seorang kawan mencipta website tersebut.rakan saya yang mencipta kepada saya dengan kos yang dinilai oleh fiq cyber.sekiranya rakan rakan berminat untuk buat website seperti saya.......sila tinggalkan
nama:
email:
mungkin kawan saya boleh membantu anda dengan kos yang berpatutan.website saya masih dalam pembinaan ya.

jom tengok sini website greenpapa:http://fairus-tajiri.co.nr/

cari maklumat di ruangan news ya.

Churpchurp bagi duit selalu daftar sini

What’s cooler than getting rewarded for sharing cool stuff with your friends? Be a part of ChurpChurp today! #Churprise http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/Churprise10-SamsungGALAXYCamera

#Churprise 10/15 – Samsung GALAXY Camera.

The 2nd grand prize of #Churprise is none other than the delightful Samsung Galaxy camera worth RM 1,899.

Snap and share stunning photos on the go with this beauty. No need for cables and card readers to share your photos as this camera connects straight to WiFi and to your favourite photo sharing platforms. We double tap this gadget and we're sure you'd agree.

Start inviting your friends to join you at ChurpChurp now and you could be the one to snap away with this camera!
daftar sini: http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/Churprise10-SamsungGALAXYCamera