tabung

Monday 23 January 2012

Penculik bogel terima padah

Vrooom to a prosperous Chinese New Year!

A feisty season will befall upon us as the Dragon Year is here! The maker of The People's Car wishes you the best of 2012!

Be sure to enjoy the oranges, joyous company and the ang pows! Gong Xi Gong Xi!
klik sini info best:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/VWcny




Whip out your camera, start posing n snapping to win!

**This is a campaign for a sexual health related brand and is meant only for Churpers above 18 years of age**

Enjoy snapping photographs with your loved ones?

Good news! You could be the lucky winner to walk away with a trip for two to Krabi worth RM 10,000! Durex LoveBox Pose and Post Photo Contest in conjunction with this coming Valentine's Day is happening now.

You can get your limited edition Durex Love-Box exclusively in all Watsons stores nationwide. Available in 8 unique designs ranging from beautiful curves to bold flashy stripes. Fun and romantic just like how all intimate relationships should be!
klik sini info best:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/Durex

Menabung lah dari sekarang,tabung percuma ni untuk awak,kalau awak memang x kerja taw:)
Daftar sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


Siapa sangka keseronokan lapan sekeluarga yang sedang asyik menonton televisyen dicemari insiden berdarah apabila salah seorang daripada mereka dijadikan tebusan oleh seorang lelaki sebelum 'drama' itu mencapai klimaksnya dengan suspek mati ditembak polis enam jam kemudian.
Kejadian pukul 10.30 pagi semalam di Lorong Raja Muda Musa, Kampung Baru di sini itu berlaku apabila suspek berusia 34 tahun tanpa seurat benang tersebut dikejar sekumpulan penduduk yang mengesyaki lelaki tersebut hendak mencuri.
Suspek yang buntu untuk melarikan diri kemudian telah menerjah masuk ke dalam rumah mangsa sebelum mengambil pisau di dapur lalu menangkap dan mengacukan di leher seorang kanak-kanak, Fifi Ramadhani Syafrudin, 10.
Enam ahli keluarga yang terkejut dengan kejadian itu kemudian melarikan diri kecuali bapa mangsa, Syafrudin Marlis, 47. Suspek yang bagikan kerasukan itu kemudian membawa mangsa masuk ke dalam bilik manakala bapanya kekal di ruang tamu.




















No comments:

Post a Comment