tabung

Friday 13 January 2012

Siapa nak duit RM 100.00?aku dah dapat hasil nya..........free beb.

Sapa nak duit RM 100?UISH SAPA tak nak kan?awak mau tak?tak mau sila angkat KETIAK CIUM SENDIRI hahaha.Ok,aku sebenarnya nak kongsi tips camana nak dapat duit Rm 100.ini bukan skim pak man telo taw,skim duduk diam dapat duit.takde usaha takde hasil k.

so ada banyak cara bagaimana nak buat duit secara percuma.aku dah dapat dah.Syarikat akan bayar bila korang rajin Iklan kan produk diorang kat wall Facebook atau Twitter korang.




Korang pernah dengar syarikat Media Pengiklanan seperti ChurpChurp dan Says.my?Ha...........yang syarikat berdua ni bukan geng pon,aku cuma nak bagitaw korang..............sayrikat tersebut boleh bagi duit kat kita....taw.FREE beb.ha,kalau kau seorang bloger yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia bloger.ini la masanya korang nak buat duit sampingan.satu sayrikat bayar pakai cheque,satu lagi bayar pakai Bank-in terus ke akaun bank korang.bukan akaun aku taw....haha.kalau nak bagi pon boleh gak hahaha.....just kiding.


kalau awak belum bekerja,ni la website sampingan yang korang patut join dan pasang iklan mereka kat blog korang.aku pon kerja makan gaji juga.so aku buat iklan mereka secara sampingan.aku kerja printing department.so korang tengok carta pendapatan gaji aku campur dengan 2 iklan tersebut.




carta gaji en Ahmad Fairos
gaji di Percetakan ..........................................................................RM 1200.00
BUAT ChurpChurp........................................................................RM    100.00
BUAT Says.my...............................................................................RM      50.00

CAMPUR SEMUANYA................................................................RM  1350.00 

HA KAN KAU.................KAN DAH ADE DUIT TAMBAHAN TU.


So kalau korang nak buat duit free daftar dan buat kerja macam saya tanpa Jemu dan rase malu.saya dah dapat hasil pon.
cheque pertama RM 100.00 Dari ChurpChurp.


yang ni cheque ke 2 rm99.13.

dan saya menanti cheque ke3 yang bakal menyusul pada bila-bila masa.Nampak tak hasilnya?so buat la bersungguh -sungguh dan istiqamah.Aku taw ramai yang join lepas tu tak buat apa-apa,camner nak dapat hasil betul tak?kena rajin share kat wall Facebook dan Twitter korang.
yang penting Belajar.dan banyak bertanya.Ramai lagi bloger di luar sana yang dapat hasil sampai beratus,beribu.Aku tak kedekut ilmu kan..................................kalau aku dapat duit,aku nak korang gak dapat duit.so adil kan.
ni ha kat  ushar gambar ni.mesti korang perasan kan ,bila buka blog kawan-kawan yang lain,mesti gambar ni korang nampak.betul tak?diorang pon dapat hasil gak.bukan LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI TU ,Haaaaaaaaa............hahahaha.
Nak duit daftar kat sini http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

ingat taw,dah daftar set dalam kepala otak korang ( upss terkasar ),bila on fb atau twiter,pertama sekali korang iklan kan produk diorang dahulu.lepas dah buat semua tu,baru la korang nak main game ke ape ke.macam aku dah set dah dalam kepala otak aku ( takpe aku kan tuan otak..........haha)tak kisah.
mesti buat yg tu dulu.baru nak tidok ka main game ka.ushar pic kengkawan le.apa sahaja.lepas tu tnggu la korang dapat hasilnya.

ok aku tak nak cakap banyak ,ada lagy satu website buat duit,korang daftar sahaja.dan kalau nak duit baca betul-betul.bukan senang aku nak update semuanya kat dalam blog haha.serabut juga otak gua......hahaa.buat my all best frein i wish u dapat duit lagi banyak dari aku.


ok ni ha website buat duit................................yang betul-betul boleh buat duit aku dedah kan kat sini.yang penting baca,korek rahsia kat dalam web tersebut.ada juga yang nak kena ada modal bila join taw.

aku sahaja letak pic ni,sebab aku la owner blog ni,nak berkenalan boleh je,nak kawen tak leh la,aku kan dah ada.huhu.
JOM TERJAH WEBSITE BOLEH BUAT DUIT
  1. http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite
  2. http://says.com/my/fairoscni/invite
  3. http://www.hyperfanpage.com/hop.php?ref=fairos30
dan juga ini,but yg ni semuanya Ada Modal.
  1. http://www.rm20segera.com/?r=fairos
kalau korang nak senang,klik kat banner ni sahaja baca info.


No comments:

Post a Comment