tabung

Monday 6 February 2012

Perlu bantuan teman-teman bloger

Asalamulaikum,salam ceria dan selamat petang,hari ini saya perlu bantuan korang,Hari ini saya ada daftar kat website buat duit melalui WAZZUB.
SEBAGAI SEORANG MEMBER yang sudah mendaftar,saya kena cari ramai kawan seramai 5 orang sahaja untuk menjana pendapatan.KALAU ramai lagi bagus.Lagi ramai yang join secara percuma sebelum APRIL 9,2012,KITA BOLEH BUAT DUIT SECARA PERCUMA.

CONTOHNYA:sekirannya awak  mengINVITE sebanyak 5 orang sahaja,dan mereka juga membuat perkara yang sama,kita boleh mendapat duit us dolar sebanyak rm4000,.00.
apa yang akan terjadi sekiranya hanya 10 orang yang join ?Angkanya akan mencecah sebanyak $111,110.00.yang tu sahaja yang saya tahu.


so,kalau kawan -kawan berminat nak taw daftar sini free.
http://signup.wazzub.info/?lrRef=7db6626e


saya join suka -suka sahaja,jadi kalau ada 5 orang yang join kat web ini,boleh saya tahu bagaimana nak dapat duit tu.jadi saya tak taw adakah web tersebut boleh memberi wang ke ape ke.
sebab tu saya perlu bantuan teman-teman bloger saya.lagi ramai yang join senang sikit saya nak guna kalkulator tersebut.kalau website tersebut tipu akan saya maklumkan secepat mungkin.terima kasih kawan -kawan:
daftar sini:http://signup.wazzub.info/?lrRef=7db6626e


mudahan bila menjadi sahabat didunia blog,kita mendapat ilmu.dan ramai sahabat taulan.

No comments:

Post a Comment