tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Monday, 27 February 2012

Petua- Isteri akan sayang suami kalau buat ini.en hubby baca

Asalamulaikum dan Selamat berbahagia semua rakan -rakan bloger ku.Hari ini aku nak berkongsi Tips camana nak isteri korang sayang korang,Silap-silap dapat lak "malam" tu hehehe.
Pernah tak korang terfikir,kalau isteri dan suami sama-sama kerja,masing-masing penat,betul tak?
Silap-silap boleh bergaduh kerana perkara yang remeh temeh sahaja.
so hari ini aku nak bagi petua kat semua En Hubby camana nak bagi isteri kita sayang sesangat kat kita.

Bila korang balik aje kerja..............jangan terus duduk dan Tidok!Itu akan membuat kan para isteri Marah,sebab....................... "amboi,amboi senang aje dia yek,sesuka hati tidur?Betul tak?so kerana perkara yang sekecil itu juga akan membuatkan si isteri marah.so,kalau korang nak taw,sini meh aku bagytaw.

Perkara yang harus en hubby buat,
Bantu lah isteri di dapur............setakat potong bawang pun boleh taw.
bila isteri tengah memasak........urut la badan beliau dengan penuh perasaan,jangan taw nak buat "Projek"aje bila dok urut semasa memasak,kang jadi lain ,itu aku tak taw hehe.

Bila dah selesai sarapan bersama famili,jangan lupa berikan kucupan tanda kasih dan sayang.

entri malam: kalau isteri tengah up to date nak masuk tidur,jangan lupa urut-urut badan isteri tu,sebab kan diorang penat.kena lak pakai seksi malam tu.korang yang untung kan kan:)


so Sayangilah isteri korang,jangan pandang yang lain,kalau terpandang juga.takpe jangan bagi diorang nampak hehehehehe.Aku tak tanggung hahaha:)



























No comments:

Post a Comment