tabung

Thursday 28 June 2012

Seks oral Tingkatkan risiko kanser mulut

Sama ada anda suka atau tidak ,amalan seks oral oleh lelaki terutamanya menjadi punca peningkatan kanser mulut di sebabkan perpindahan virus yang menjadi punca serangan kanser rahim.Apa yang lebih mengejutkan ialah kajian terbaru Universiti Johns Hapkins mendapati  semakin banyak kes kanser mulut atau atas tengkorak disebabkan virus human papillomavirus(HPV)BERBANDING AKIBAT MEROKOK.

Can't wait for the iPhone 5? Here's how you can have it!

Rumour has it that the iPhone 5 will be out this year... Will it?? Don't just wait for Apple's announcement, secure one for yourself NOW. Enter iMoney.my iPhone 5 Lucky Draw contest and you just might own it before anyone else!  JOM TERJAH SINI:http://fairoscni.says.com/recommendations/imoney

 MITOS SEKITAR SEKS ORAL

Dianggap tabu suatu masa dahulu,seks oral kini semakin diterima khususnya dikalangan remaja.

namun sejak Monica Lewinski mengaku dia mengadakan hubungan seks oral dengan bekas Presiden Amerika Syarikat,Bill Clinton pada tahun 1998,masyarakat secara perlahan-lahan didedahkan dengan aktiviti seks oral yang lazim membabitkan mulut,lidah,gigi dan tekak bagi merangsang alat kelamin.Cunnilingus merujuk kepada seks oral yang dilakukan ke atas wanita ,manakal fellatio pula terhadap lelaki.

sungguhpun begitu,sebagai masyarakat yang masih mendukung nilai-nilai ketimuran,bukan sedikit wanita yang enggan melakukan seks oral kerana berasa malu,jijik dan bimbang kesannya pada kesihatan.paling banyak dipersoalkan ialah apakah impak jika wanita tertelan sperma!bolehkah seks oral dilakukan secara kerap?dan benarkah lelaki paling suka melakukan seks oral?

dengan tujuan untuk menyenangkan pasangan atau dilakukan secara variasi untuk mengatasi kebosanan,seks oral dianggap menyenangkan,biarpun begitu,kadangkala seks oral yang dilakukan terhadap zakar memang terkadang berakhir dengan ejakulasi( terpancut air mani di dalam mulut)sehingga tertelan sperma tersebut.

ia di anggap tidak merbahaya kerana sperma merupakan salah satu produk seks lelaki( testis)telur. yang keadaannya bersih,jika pasangan tidak di jangkiti penyakit kelamin dan anda hanya menjalinkan hubungan dengan seorang pasangan,bukannya lima.

Here’s the story of how Mike & Sulley became BFFs!

*NOTE: Earnings will only be credited for messages shared via Twitter for this campaign.

Some friends click like they’ve been together forever, but others take a little more time. Ever wondered what the story behind Mike Wazowski and James P. Sullivan was?

Your favourite monsters are preparing for their next appearance in Malaysian cinemas with “Monsters University”! Mike and Sulley will be bringing a whole lot of fun and laughter with them on June 20, 2013, so be prepared.

Follow Walt Disney Studios Motion Pictures Malaysia on Facebook for updates – we can’t wait!

yang pasti setiap hubungan kelamin perlu dilakukan untuk kepuasan berdua termasuklah dalam hubungan seks oral.Jadi tiada masalah jika anda melakukan secara kerap asalkan anda dan pasangan menikmatinya serta organ reproduksi wanita dan lelaki berada di dalam keadaan sehat.

 

Bagi pasangan suami isteri ,memang boleh dilakukan seperti perkara tersebut,janji kedua-duanya mempunyai kata kesefahaman.si isteri boleh sekali sekala melakukan seks oral dengan lebih lama,kalau tak percaya cuba lakukan kepada suami anda.tengok bagaimana dia menyayangi anda selepas itu.memang tak akan cari yang lain.

jangan tengok aksi panas ini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/CelcomTitanic3

nak tengok telefon terbatu:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/SamsungMini2

Bloger buat duit beribu dengan rahsia ini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Siapa cakap gajah tak leh terbang:http://fairoscni.says.com/recommendations/flying-elephants

jom ubah diri anda:http://fairoscni.says.com/recommendations/great-eastern-life


p/s:seks oral boleh dilakukan asal tidak menyeksa pasangan.sumber di petik melalui buku seksual yang telah di terjemahkan.


 













No comments:

Post a Comment