tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Sunday, 24 June 2012

Tajuk utama Harian Metro gambar tali coli nampak.........

Asalamulaikum salam semua hari ini,aku bercuti dikampung isteriku di Perak.biase la ada kenduri tahlil.so aku bukan nya nak cerita mengenai cuti tahlil,tetapi mengenai akhbar Harian Metro tajuk utama muka depan Sengketa antara tiga diva,syarat damai.
kalau di perhatikan betul-betul kat pic awek tu.......ternampak tali coli warna puteh.Diorang ni kalau nak cetak pun tengok lah betul-betul.buat malu sahaja.Tunjuk ketiak artis ke ape ke?
( takkan nak saman kot bila aku dedahkan perkara seperti ini,kebebasan hak bersuara).

harap-harap kejadian seperti ini tidak berulang di masa depan.aku ni pembeli yang tak pernah miss beli harian metro gak.
maaf gambar tak dapat nak letak(privasi)kalau nak cari je harian metro ahad.
lagi satu iklan courts paling aku menyampah sekali kalau letak di muka hadapan.............!!!
Blogger buat duit free kat sini:http://my.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


No comments:

Post a Comment