tabung

Saturday 16 June 2012

yang suka berniaga nak cari pendapatan tambahan jom terjah

Anda telah memperkenalkan 0 Pengiklan
Anda telah menjana RM0.00000 (wang ini akan dimasukkan ke dalam akaun anda)
Zon baru diperkenalkan : 1,000,000 Impression (Text)
Assalamualaikum w.b.t & Salam Mesra.

Sukacitanya ingin dimaklumkan bahawa kini adsniaga.com memperkenalkan zon baru bagi pengiklanan teks iaitu yang diberi nama 'Text Ads 1,000,000 Impression'.

Melalui zon terbaru ini, hanya dengan RM50 para pengiklan/advertiser mampu mendapatkan 1,000,000 ( 1 juta ) Impression bagi iklan yang diaktifkan. Ianya bermaksud selagi tidak habis jumlah tersebut, iklan anda akan sentiasa di paparkan di dalam setiap laman web para publisher.

Objektif kami mewujudkan zon baru ini adalah untuk merancakkan lagi dunia pengiklanan internet secara langsung memberikan lebih peluang kepada para pengiklan/advertiser untuk mendapatkan pelanggan dan para penerbit/publisher mendapat pulangan dari setiap impression yang mereka hantar.

Kami menyedari bahawa sekiranya publisher sering kali menghantar impression tanpa menerima sebarang bayaran kerana tiada pengiklan yang memberi fokus kepada impression akan membawa rasa tidak puas hati di kalangan publisher di atas tungkus lumus mereka mencari trafik untuk menjana pendapatan melalui iklan.

Melalui kaedah ini, semoga pengiklan dapat memanfaatkan peluang yang ada manakala para penerbit iklan tidak akan merasa terlalu lama untuk menjana pendapatan melalui web mereka. Kita cuba wujudkan 'situasi menang-menang' untuk kerjasama andata pengiklan dan penerbit iklan.

Susulan daripada penerbitan zon baru ini, berikut adalah pakej yang ditawarkan bagi pengiklan yang berminat untuk mengiklan melalui zon ini :

##############
RM50.00 untuk 1,000,000 Impression
RM50.00 untuk 500 Click
RM50.00 untuk 35 Day
##############

Semoga dengan wujudnya zon baru ini dapat memeriahkan lagi suasana pengiklanan internet dikalangan pengiklan dan penerbit iklan di Malaysia.

Kami sentiasa memastikan situasa 'Menang-menang' itu berlaku diantara Pengiklan dan Penerbit iklan.

Terima Kasih.

FAQ :
Bagaimana untuk menggunakan zon yang baru diperkenalkan ini?

Jawapan :

1. Login sebagai advertiser
2. Klik Ads dan pilih All Ads
3. Edit iklan anda
4. Pada bahagian 'Select a zone', tukarkan 'Google style ads' kepada 'Text Ads 1,000,000 Impression'
5. Pilih dan tetapkan sama ada anda ingin menggunakan 'Impression', 'Click' atau 'Day'.
6. Sebelum save, sekiranya anda belum mempunyai kredit, sila pilih 'Pay directly for this order' dan jika memiliki kredit boleh pilih 'Use funds purchased earlier'.
7. Savedaftar sini.http://www.adsniaga.com/index.php?ra=666



Selamat mengiklan menggunakan sistem pengiklanan internet adsniaga.com

No comments:

Post a Comment