tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Sunday, 13 May 2012

Bloger ini keluar Harian Metro siap ada 40 ribu folower

Siapa kat sini dah kerja?belom kerja?tapi tengah cari duit poket kan,nak tak kalau saya kongsikan bagaimana nak buat duit free tanpa keluar modal sesen pun,tapi syarikat tu bayar rm100.00.Saya dah 3 kali dapat.syarikat bayar melalui cheque.sekarang menanti cheque ke empat
dengan blog pun awak boleh dapat duit free taw,daftar sini ya kengkawan
2-http://says.com/my/fairoscni/invite    syarikat akan bayar cash rm50.00 ke dalam akaun bank


ha,camtu la bila baca suratkahabar Harian Metro,teruja pula bila baca blog beliau,orangnya pun cantik juga,so jom kita kenali beliau lagi.

fatin liyana.amboi comeinye beliau,korang nak kenal lagi ke jom terjah blog beliau kat sini
http://honeykoyuki.blogspot.com/

erm kalau u terbaca ,abang puji memang adik cantik sangat-sangat huhu.wife abang pun suka tengok muka adik comey tomey..........ala awak yg baca ni pun comel gak :)))))))))
add la saya sampai 410000 folower plak ahakzzzzz!!!!










No comments:

Post a Comment