tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Saturday, 12 May 2012

Suami suka kalau isteri pakai macam ni dok umah taw entri nakal

ha camtu la
ha macam tu la,kalau tak percaya,kalau nak ikat suami tak kluar malam,pakai macam tu mase diorang tengah bersiap-siap nak kluar,silap2 batal apointment kat luar.
try la........

hm silap2 lagi sayang awak kot.entri dibuat supaya para isteri dan suami bersama dan melalui kehidupan yang lebih baik di rumah ya:))


2 comments:

  1. amboi...sy lak malu tgok gambar2 kat atas ni.... hukhuk

    ReplyDelete
  2. huk huk,sowi ya..takde niat di hati pon,anway thanks singgah.

    ReplyDelete