tabung

Monday 28 May 2012

Puasa dah dekat,korang dah cari ke Duit Raya nak Beraya nanti

Puasa dah dekat,dah tentu korang nak cari duit raya nak buat belanja.Ini lah masanya korang nak cari duit tambahan tanpa perlu jumpa orang,just share dan kongsi maklumat di wall seperti fb dan twiter atau siapa sahaja yang korang ada nanti.so mengikut pengalaman saya,Saya pernah menyertai  rm20segera.erm memang confirm segera.
Saya ingin ulangi.ianya berjaya,kira balik modal buat saya.Memang kalau ikutkan saya bayar RM20 SAHAJA.awak tahu berapa orang yang join.......ada lebih kurang 20 kawan kawan saya yang join.erm ada la dekat rm200.Kan dah balik modal buat saya.

Tetapi,saya nak bagitahu,saya akan turunkan duit sebanyak RM10.00,MAKNANYA AWAK CUMA BAYAR SAYA RM10.00 SAHAJA.
Tarikh berkuatkuasa :1/06/2012 sehingga 30/06/2012 RM10.00 (TEMPOH SEHINGGA SEBULAN)

selepas itu ianya akan naik kembali kepada harga asal ke RM20.00 macambiasa.

tips untuk berjaya,kena sabar dan selalu berusaha.

jom daftar sini:http://www.rm20segera.com/?r=fairos



dah join,dah dapat balik modal jangan lupa sedekah duit tu taw.


No comments:

Post a Comment