tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Wednesday, 16 November 2011

RM100 duit peruntukan kerajaan bagi untuk darjah 1,2,3,4,5

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Hari ini anak saya darjah 2,dapat duit peruntukan kerajaan bernilai RM100.Terima kasih kerana dapat la saya sekeluarga ringan beban sikit duit perbelanjaan.
jadila..
  aku harap kerajaan bagi setiap tahun pun bagus.kalau macam tu baru la nak undi .hehe.ok.yang Ibu dan bapa yang ramai anak-anak.bagus la,dapat lebih.dan memang patut pun.
aku dengar ada sesebuah tempat potong pula duit peruntukan yang kerajaan bagi,Amboi suka hati diorang je nak potong?Nasib baik menteri campur tangan.
bagus juga ada Menteri yang back-up.Jadi toksah memandai je nak potong duit RM100 yang kerajaan bagi tu.Suka hati diorang je ptong RM50 pula.
Lepas ni nak tunggu duit RM500 pula.Silap-silap,kena potong pula........Memang nak kena Terajang La...........orang yang memandai nak potong duit RM500 pula.

No comments:

Post a Comment