tabung

Saturday 26 November 2011

siapa cakap modal RM20,Tak boleh dapat balik modal?aku dah dapat.

Aku rasa banyak dah taw pasal rm20segera,website yang boleh buat duit.Mesti dalam pikiran korang ingat bisnes tu Tipu.Betul tak?so hari ni aku  nak dedahkan yang website tersebut memang boleh di percayai dan sebagai buktinya,
aku dah jana pendapatan bernilai RM1500.00,dan korang boleh lihat bukti bergambar duit yang aku terima melalui link RM20SEGERA.Dah balik modal pun.


caranya senang sahaja,ada link http kan?
korang copy paste link tu dan korang letak kat facebook,twiter,myspace,tagged,dan lain-lain.cepat atau lambat,its ok.
tiada siapa yang mengajar saya pun.
dan syukur alhamdulilah,sampai sekarang pun saya masih meletakkan link rm 20segera tu selalu tanpa rasa jemu atau malu.
Nak dengan tak nak sahaja.

daftar

lihat carta ini

100% Komisyen Terus Ke Akaun Anda.
Anda Hanya Perlu Mempromisikan Website Replika Anda dan Terima Komisyen.


Anggaran Potensi Pendapatan :
AHLI
TAJAAN
PENDAPATAN
SEHARI
PENDAPATAN
SEBULAN
1 orang  RM20 RM600
5 orang   RM100   RM3,000
10 orang  RM200  RM6,000
20 orang RM400 RM12,000

No comments:

Post a Comment