tabung

Saturday 26 November 2011

Yuna tetap sokong AIM

Mungkin bagi orang lain, apa yang berlaku ke atas dirinya ini sungguh memalukan dan mampu menjatuhkan maruah dirinya sebagai artis antarabangsa. Namun, bagi gadis yang mula-mula mencipta nama menerusi lagu Dan Sebenarnya ini, apa yang berlaku ke atas dirinya sekarang dianggap sebagai satu dugaan positif untuk dia meneruskan kerjayanya dalam bidang seni ini.
Tidak mahu menyalahkan sesiapa, dan tidak akan pernah serik untuk melibatkan diri dalam Anugerah Industri Muzik (AIM) untuk tahun-tahun hadapan, jelas Yuna dia mahu sentiasa member sokongan terhadap muzik tanah air.
“Saya tidak serik, lagipun saya kan pemuzik Malaysia, jadi saya harus sentiasa menyokong.
“Apabila berlaku perkara sebegini, saya tidaklah terasa hati, namun saya tidak mahu ia berlaku lagi selepas-selepas ini.
“Saya pasti perkara ini akan member impak yang besar pada saya, namun saya hormat apa sahaja keputusan juri.
“Saya sokong apa yang dilakukan oleh RIM, mereka sudah melakukan perkara yang betul. Mereka tetap membetulkan perkara ini biarpun akan menjejaskan kredibiliti mereka, namun inilah yang dikatakan jujur,”jelas Yuna yang ternyata tidak terkejut dengan penarikan trofi itu.
“Sejak dari awal kemenangan saya malam itu, saya sudah dapat rasakan kekeliruan dengan anugerah ini. Masakan saya boleh menang sedangkan saya tidak memenangi satu daripada empat kategori yang dipertandingkan untuk kategori ini.
“namun setelah diterangkan di dalam sidang media malam itu, saya sudah boleh terima kemenangan ini. Bagaimanapun, saya terkejut apabila semalam mereka menghubungi saya untuk mengambil kembali trofi ini dan menjelaskan ada kesilapan dari segi audit dan lagu Sedetik Lebih adalah pemenangnya,”jelas Yuna.

 It's time to prevent the harmful effects of smoking and protect your loved ones today.

Help raise awareness on the horrible effects of smoking, by participating in the TAK NAK photo contest. You might even win cash prizes and vouchers worth up to RM 2K!

* All government hospitals and health clinics in Malaysia provides guidance and services to aid those wishing to quit smoking. For more info on how to quit smoking, call 03-8883 4400

ushar link ni http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/gayahidupsihat

No comments:

Post a Comment