tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Saturday, 31 December 2011

Ambang 2012,Selamat Tahun Baru buat semua Geng Bloger:)

Hye semua salam semua,Selamat menyambut Ambang 2012.Mudahan kita semua diberkati Allah swt.
Bersyukur kepada Allah s.w.t kerana masih meberi nafas untuk aku berblog,mungkin satu hari nanti,bila aku mati.Siapa yang akan menyambung kerja berblog?kadang-kadang tertanya-tanya juga dalam hati kecilku ini.isteriku ke?anak-anak ku ke?diorang mana taw pasword aku .so satu hari nanti aku akan mewasiatkan kerja berblog aku kepada mereka.



Hari ni aku berazam untuk kerja lebih masa.sebab aku ingin utamakan keluargaku.aku tidak mahu satu hari nanti mereka susah bila aku sudah tiada lagi.aku ingin Bersembahyang dan tunaikan kewajipan ku sebagai seorang umat islam.dah lama sangat aku lalai dalam menunaikan tanggungjawabku sebagai seorang islam.orang lain berseronok main mercun ,bergembira dan lain-lain yang merka lakukan yang sangat-sangat buang masa.SEKARANG,aku berada di rumah tepat jam 12malam bersama keluarga ku yang tersayang.melihat dan menenung wajah mereka,bahawa satu hari dulu mereka pernah susah...demi mencari rezeki yang halal.aku sangat berterima kasih pada isteri ku yang sanggup bersusah dan berkongsi suka dan duka bila bersamaku.
demi masa depan mereka,aku sanggup berkorban demi mencapai cita-cita aku satu hari nanti untuk membuka satu perniagaan yang selama ini sangat-sangat aku idamkan.perniagaan stationery.jangka masa untuk aku kumpul modal perniagaan dalam masa 1 tahun.akan aku buktikan dengan satu Impian.
Ingin berjaya dan menolong kaum yang ditimpa kesusahan.


wahai isteriku,terima kasih kerana setia menanti ku,walaupun pelbagai dugaan yang mendatang,kau tetap tabah bersamaku.
terima kasih sayang..................

korang nak buat duit FREE tak?confirm FREE,CONFIRM DAPAT DUIT PUNYA.



DAFTAR KAT SINI:http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


KOMEN LA SIKIT KENGKAWAN HEHE:))))))))))))))))))))))))






No comments:

Post a Comment