tabung

Saturday 17 December 2011

Nak dapat duit tabung secara cash dan cheque.terjah blog saya,Free taw

Asalamulaikum,salam sejahtera.hari ni aku nak cerita bagaimana nak buat duit secara FREE.jangan risau,sesen pon korang tak yah bayar taw.bukan apa,aku ni tak kedekut ilmu.so bila kita sedekah ilmu ni,banyak info yang semua kawan-kawan dapat.walaupun blog saya masih baru.but ist ok.Belajar dari kesilapan dan perbetulkan apa yang salah juga.
So,saya akan dedahkan diakhir blog saya di akhir sekali.cari link sahaja dan baca setiap isi Tersirat dalam setiap blog taw.







Sebelom itu ,jangan lupa add saya diruangan folower,lagi ramai lagi bagus,sebab bila saya free saya akan add awak pula.yang penting berkawan tu biarla ikhlas.insya allah.bagus untuk persekitaran juga.hehe.







setiap kali korang melawat blog kawan -kawan ada tak korang perasan ada Nuffnangs ads?Ada kan,so iklan tu bagus juga,kekadang ada peraduan juga,baca dan terjah sahaja.jangan risau,baca pon tak kena duit kan?tapi,dapat ilmu tak?so banyak cara juga kalau nak dapat kan duit sebenarnya,yang penting kena rajin membaca.







,yang penting kena rajin blogwalking dan baca setiap isi tersirat dalam setiap blog kawan-kawan yg lain.jangan lupa add diorang juga.



rasanya banyak yg dah tahu pasal ni,nak buat duit secara FREE,yang penting kena ada Facebook dan Twitter.pernah dengar tentang media pengiklanan seperti Churpchurp/Nuffnang dan Says.my?ya,media pengiklanan tu la yang akan beri korang duit kalau korang memang rajin iklankan produk diorang kat wall fb atau Twitter korang.aku dah dapat dah.Alhamdulilah,tambah pendapatan kan.


tetapi sebelum itu apa kata korang Terjah sini dulu.
Terjah sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/MAS1Msia


Terjah sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/VWTestDrive

Terjah sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/VWRegistration

Terjah sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/288CarSolutions

SO kalau korang nak buat duit Tabung secara FREE,jangan lupa daftar secara Free taw.kat blog saya ada 2 Media pengiklanan yang boleh bagi Cash dan juga Cheque.
ok kalau nak dapatkan cash,duit terus bank-in ke akaun bank awak. daftar dekat Says.my.Dan kalau nak dapat kan cheque daftar kat ChurpChurp.

Kalau nak dapat kan CHEQUE DAFTAR KAT SINI
DAFTAR KAT SINI http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Kalau nak dapat kan Cash ,daftar kat sini.
daftar kat sini yea.
http://says.my/fairoscni/invite

OWH KORANG MESTI NAK BUKTI KAN?takpa boleh aje ni ha BUKTINYA aku dah dapat ek.

walaupun nilainya RM 100.00 tak ok ke dapat duit camtu?hehe.
ni ade la aku snap pic bloger OTAI akak Redmumy punya Cheque.korang tengok sendiri la,aku harap aku pon dapat camtu satu hari nanti.Doakan la tuk aku gak yeaaa.....
dan juga ini
hasil akak Red berblog,Best gak kalau dapat camtu kan.aku respect tul la akak red.So korang bila berblogwalking jangan lupa terjah setiap nuffnang add,sekurang-kurangnya kawan korang dapat la duit tambahan hasil dari kerja korang berblogwalking.




























No comments:

Post a Comment