tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Thursday, 1 December 2011

Sapa suka Lipstick ,terjah sini dah la kecik,ada 6 perisa plak.

hai,Salam semua member-member,hari ini aku baru je beli produk kegemaran wanita,apa lagi kalau bukan Lipstick Mini.Senang dibawa kemana-mana.dah tu ada 6 perisa pula.aku beli ni khas nak hadiahkan kat isteri aku.sebab apa taw aku beli satu box tu ada 6 sebab,isteriku ni suka macam-macam jenis lipstick,so aku beli la kat dia.harga pon boleh la.RM50 JE.Jadi ler...............
siapa-siapa yang sayangkan awek dia baik beli cepat hehe.mudah sebab kecik beb!:)
nama pun Mini Lipstick.harga pun murah.kalau korang nak beli kat aku pon boleh juga.dah la jimat plak.beli satu box ada 6 perisa,ha kan jimat tu.
Mini lipstick 6 perisa, 1 box RM 50.00 BERMINAT PM INBOX,CARA PEMBAYARAN MELALUI CIMB Ahmad Fairos Tajri no akaun : 0813-0000-8622-05.dah bank in send nama dan alamat ke nombor 012-5367817.Penghantaran akan dilakukan setelah duit diterima.

No comments:

Post a Comment