tabung

Wednesday 7 December 2011

Senario buat kecoh.........??oh ye ke....

Bringing you fun and an opportunity to gain experience, the extraordinary Youth Leaders and Youth Communities of Malaysia will be organizing an all new Youth Jam 2012 at four different states in Malaysia - Penang, Kuala Lumpur, Perak and Sarawak.
With experience of influencing 50,000 youths in Malaysia, the Youth Jam Team hopes to gather 100,000 youths in 2012; engaging them in new initiatives and providing a platform for the youth to develop new skills.
For this, a team of passionate and driven youths are required to turn ideas into actions.

Calling all youths in Kuala Lumpur!
If you wish to join the Youth Jam Team KL, make sure to find out more in the website below. You will surely be up for a crazy ride!
TERJAH LINK KAT SINI : http://says.my/fairoscni/YouthJamTeamKL


Answer two super simple questions to win a VIP holiday!

 Win an amazing holiday or a complete car makeover with Proton’s VIP Programme! Answer two simple questions to win a VIP holiday or share your love through words, videos or photos and you might be one of five lucky winners to win a complete car makeover!

 TERJAH LINK KAT SINI : http://says.my/fairoscni/proton-vip4

You wanted Yuna? You got it! Hotlink #NowYouCan is bringing u the 1st People Powered Concert ft Yuna!

 Hotlink is bringing you the world’s 1st People Powered Concert. Be among the first in the world to watch Yuna take on the virtual stage with her new single at the first ever People Powered Concert on December 14th 2011! It only takes 10,000 Hotlink numbers to unlock the concert, so book your seats now and recruit your friends!

 

 TERJAH LINK KAT SINI : http://says.my/fairoscni/maxis-hotlink-yuna

Connect your Friends to SAYS.my

Got friends who use Facebook or Twitter? Connect them to the SAYS.my community.
You'll be paid RM 1 for every friend who joins, shares at least one campaign
and get at least 3 verified unique visits.
Use this link 




TERJAH LINK KAT SINI : http://says.my/fairoscni/invite

Invite your friends and get rewarded for sharing new promos and trends you love the most!

 TERJAH SINI KALAU NAK BUAT DUIT FREE:

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite

Wanna have a peace of mind before hitting the roads?

 TERJAH SINI KALAU NAK CHECK KETA KAU HEHE!!

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/peroduatweckbot

Ready for a Chip-wrecked Christmas at e@Curve?

terjah sini kalau nak tengok CHIPMUNK awak arr
http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/eCurveAlvin

Looking for a BIS Plan that is pocket-friendly?

 terjah sini taw kalau nak internet murah-murah:)

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/UMobileBBK

Explore, Experience and Enjoy! 

 TERJAH SINI BEB,

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/SunwayEdu

Hotlink Powers People through Virtual Concert with Yuna.

TERJAH SINI TAW KALAU NAK JOIN
http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/MaxisYuna

Kumpulan Lawak popular, Senario berjaya mencipta fenomena di kalangan penonton TV3 sejak diperkenalkan pada tahun 1996. Walaupun sering bersilih ganti ahli-ahli anggotanya pada peringkat awal, populariti Senario tidak pernah pudar dan nama ini masih utuh di golongan peminat mereka yang gemar dengan lakonan Azlee Jaafar, Mazlan Pet Pet dan Wahid.
Tidak pernah mengecewakan kalangan peminat setianya dengan lakonan spontan dan lawak jenaka mereka, Azlee Jaafar berganding sekali lagi dengan rakan-rakannya, Mazlan Pet Pet dan Wahid dalam drama komedi bersiri, SENARIO: Misteri BamBoo yang akan disiarkan mulai 6 Disember 2011, setiap hari Selasa jam 10.00malam. Diterbitkan oleh Anniesafinas Hassan dari Primeworks Studios, drama komedi bersiri yang akan bersiaran selama 13 episod turut menampilkan Saiful Apek, Yassin, Ebby Yus, Ayu Raudhah, Sharifah Shahira, Acong Sweetchild, Bell Ngasri dan Kazaar.
Wak Dol (Azlee), Salih (Mazlan) dan Kassim (Wahid) cuba menyelesaikan kes pencurian yang sering berlaku di Kampung Buluh. Wak Dol ialah seorang bomoh yang sentiasa berfikiran kolot manakala Kassim ialah seorang tauke warung yang sudah kematian isteri. Salih pula ialah seorang pemuda yang bekerja sebagai seorang kerani yang agak penakut dan mempunyai seorang kekasih bernama Mimi (Ayu Raudah). Salih selalu mengaku dia seorang yang berani di depan Mimi padahal dia seorang yang agak penakut. Mimi selalu diganggu oleh dua orang samseng di Kampung Buluh, Jusuh (Yassin) dan Joned (Saiful Apek).
Kampung Buluh yang sentiasa aman digempur dengan kes-kes pencurian yang kerap berlaku. Puas penduduk-penduduk kampung cuba menangkap pencuri-pencuri tersebut tetapi malangnya semua usaha mereka gagal. Wak Dol kemudiannya membaca jampi dan memberitahu orang-orang kampung bahawa pencuri-pencuri tersebut bukan manusia tetapi toyol. Namun, orang-orang kampung tidak mempercayai wujudnya toyol di Kampung Buluh tanpa menyedari bahawa Joned dan Jusuh yang menjadi dalang di sebalik pencurian tersebut.
Belum selesai misteri kes pencurian, muncul pula masalah baru di Kampung Buluh. Mereka didatangi seorang lelaki yang mendakwa dirinya wakil dari syarikat hartanah yang mahu membeli tanah-tanah di kampung itu untuk mendirikan sebuah kilang. Ramai penduduk-penduduk yang tidak bersetuju untuk menjual tanah kerana sayang kepada tanah-tanah yang diwarisi daripada nenek moyang mereka.
Justeru, Joned dan Jusuh diupah untuk memujuk orang-orang kampung dengan apa jua cara pun. Malangnya, usaha Joned dan Jusuh juga menemui kegagalan. Kisah syarikat berkenaan yang hendak membeli tanah-tanah hilang begitu sahaja. Tiba-tiba, Kampung Buluh dikejutkan dengan hantu-hantu yang mula berkeliaran dan menganggu penduduk-penduduk di situ. Mereka mula hairan kerana selama ini tiada sesiapa yang pernah berjumpa atau diganggu oleh hantu-hantu. Mereka berpakat dan bermesyuarat untuk mencari jalan penyelesaian terbaik.
Apakah Wak Dol, Kassim, Salih dan Mimi berjaya menyelesaikan pelbagai kejadian misteri yang berlaku di Kampung Buluh? Bagaimana pula dengan muslihat jahat Joned dan Jusuh? Saksikan aksi lucu dan gelagat mereka di SENARIO: Misteri BamBoo mulai 6 Disember, setiap hari Selasa, jam 10.00malam, hanya di TV3!
aku suka la senario hahaha:))

 amacam iklan yang aku letak?ada rahsia pendapatan tersembunyi kat sini taw.thans sebab suka baca blog aku hehe.i folow u.

 

 







No comments:

Post a Comment