tabung

Saturday 24 December 2011

Yusry & Lisa mahu majlis perkahwinan yang sederhana

Jom sehat taw.




Terjah sini taw: http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/gayahidupsihat-healthy


Terjah sini : http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/PETMOS2


Terjah sini taw: http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/YunaName



Terjah sini taw: http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/YunaVideo


jom buat duit secara Percuma,daftar kat sini taw.
http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite





Selepas sekian lama menanti, akhirnya pasangan popular Yusry Abd. Halim dan Lisa Surihani telah mengumumkan mereka bakal diijabkabulkan pada majlis pernikahan di Masjid Tuanku Jaafar, Putrajaya pada 23 Februari 2012 selepas solat Asar. Majlis persandingan pula akan diadakan pada 26 Februari 2012 di Pusat Konvesyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) .
Bercerita tentang majlis perkahwinan mereka, Yusry memberitahu bahawa dia tak mahu ada pihak yang akan melabelkan perkahwinan mereka nanti sebagai ‘wedding of the year’ kerana merpati dua sejoli ini hanya mahu sekadar majlis yang sederhana dan ringkas sahaja.
“Tentang tajaan, kami tak menolak jika ada pihak yang berniat ingin menaja perkahwinan kami nanti. Kalau ada pihak yang ingin menaja, Alhamdulillah.
“Tapi apa yang penting kami tak mahu ia menjadi satu pertunjukan kerana ini adalah perkahwinan. Kami terbuka asalkan sesuai dengan konsep yang simple dan elegent.
“Kami mahukan perkahwinan yang sederhana saja. Lisa sendiri tak mahu majlis perkahwinan kami nanti terlalu mewah dan bermegah kerana apa yang penting baginya adalah semasa kami dinikahkan nanti,” ujar Yusry semasa sidang media pengumuman tarikh pernikahan dan persandingan mereka di Hotel Marriot Putrajaya.

Ditanyakan pula tentang sama ada Yusry akan membenarkan Lisa meneruskan kerjaya sebagai pelakon selepas mereka mengikat ikatan, Yusry memberitahu dia tak kisah dan tak menghalang Lisa untuk bekerja atau pun duduk dirumah nanti.
“Dalam hubungan dan juga perkahwinan, kita harus terima seadanya pasangan kita. Saya mengenali Lisa sebagai seorang pelakon dan saya terima dia sebagai seorang pelakon.
“Jadi, saya tidak boleh menghalang dan tidak menjadi masalah untuk saya jika dia ingin teruskan kerjayanya sebagai seorang pelakon selepas kami mendirikan rumahtangga nanti.
Sementara itu, Lisa pula memberitahu yang dia ada berbincang soal perkara ini dengan Yusry dan Yusry tak mempunyai sebarang masalah jika dia ingin tetap berlakon walaupun sudah berkahwin nanti.
“Yusry amat memahami minat dan kerjaya saya sebagai seorang pelakon. Iyalah, dia pun seorang pengarah dan orang dalam industri ini.
“Selepas bergelar isteri nanti, saya masih akan berlakon dan meneruskan kerjaya yang saya cintai ini kerana saya langsung tak pernah terfikir untuk berhenti bila berkahwin nanti,” kata Lisa yang popular menerusi watak Mila dalam filem Ombak Rindu.
 Akhirnya...selepas pelbagai khabar angin tersebar tentang tarikh perkahwinan pasangan popular, Yusry Abd. Halim dan Lisa Surihani, kedua mereka  membuat pengumuman tentang pernikahan mereka yang bakal berlangsung pada 23 Februari 2011. 

Yusry dan Lisa yang ditemui di majlis ringkas yang diadakan di Hotel Marriot Putrajaya, telah melangsungkan upacara ‘hantar tanda’ semalam iaitu pada 23 Disember.

Kedua-dua mereka bagaimanapun masih belum bersedia untuk memperkatakan tentang majlis resepsi yang bakal diadakan selepas majlis akad nikah berlangsung nanti.

''Kami hanya akan membuat dua majlis sahaja iaitu majliis pernikahan di Masjiid tuanku mizan, Putrajaya dan kemudiaannya majlis resepsi di PICC, tiga hari selepas majlis pernikahan.

''Memandangkan kedua kami sibuk dengan urusan kerjaya masing-masing maka persiapan perkahwinan akan dibuat seiring dengan tugasan íharian tanpa bercuti.

''Saya lebih suka jika majlis itu nanti berlangsung dalam keadaan sederhana, dan saya lebih mementingkan majlis akad nikah berbanding resepsi nanti,'' jelas Lisa Surihani yang masih mencari waktu untuk mengambil kursus perkahwinan.

u/p :saya doakan semoga perkahwinan mereka sampai ke anak cucu.amin:))))














No comments:

Post a Comment