tabung

Thursday 22 December 2011

Siapa nak duit?Terjah sini yea.daftar free,dapat duit pun free.

Asalamulaikum,wah sebut pasal duit je semua cepat je klik ushar ek hehe.Takpe,its ok.lagipun memang boleh dapat duit pun.yang penting kena ade Facebook dan Twiter.jangan risau tak kena bayar pon.yang penting kena Rajin iklan kan produk diorang kat wall korang.

boleh dikatakan setiap hari aku on fb mesti aku iklankan.bukan kena bayar pon.kita yang dapat payment pula tu.Best tak?ala korang mesti taw dah kalau tengok pic yang ni kan?
Sikit punya besar gambar aku letak kan.so kalau korang nak buat duit secara Free.Daftar sahaja.Korang nak bukti ke?jap aku bagi lagi satu pic aku terima Cheque.




ha nampak tu?satu cheque bernilai RM99.09.YANG PENTING korang daftar dan baca isi Tersirat taw.baru korang faham.sampai sekarang aku masih buat ,iklankan produk kat blog aku.orang kata jangan kedekut ilmu kan?so aku perturunkan ilmu aku kat korang pula.apa sahaja iklan yg ada kat wall aku baca la.kan satu info yang berguna tuk korang juga.

kalau nak dapat duit macam aku dapat?daftar kat bawah ni.
Terjah sini  daftar FREE http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite


atau nak senang cari saya di facebook nama ni Ahmad Fairos Tajri atau emel ; suhana_yusz@yahoo.com

cari info kat situ taw.harap korang dapat sama macam saya juga.amin.

















No comments:

Post a Comment