tabung

http://fairus-tajiri.co.nr/
AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site!

Tuesday, 18 October 2011

budak 2 tahun dilanggar kereta ........2 kali.


Saya nak berkenalan dengan awak
add la fb saya nama Ahmad Fairos Tajri
email : suhana_yusz@yahoo.com
















http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite












http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/olympus-contest-2011












http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/coffeemate-app












http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/astro-iptv-party










http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/MaxisHome

Bayangkan budak 2 tahun tu anak-anak anda?apa yang korang akan lakukan?
dah la yang lalu lalang pon tak buat apa-apa kan.yang driver pula boleh jalan terus jer....
apa perasaan korang bila budak kecik tu kena macam tu?
1-marah ?
2-rasa nak terajang driver tu.....?
3- nak terajang driver satu lagi?
4- orang yang lalu -lalang buat Derkk aje...............apa korang nak buat orang macam tu?
5-seorang makcik tu aje yg cepat menghulurkan bantuan............orang macam tu la WIRA kan.....betul tak?

nasihat aku buat semua kawan-kawan,Berhati-hati la semasa memandu.Kesian budak tu....Insaflah wahai driver-driver GILA.

No comments:

Post a Comment