tabung

Sunday 9 October 2011

Permulaan aku , blog first entri

Asalamulaikum,selamat sejahtera buat semua pembaca yang membaca blog yang baru aku hasilkan.Hari ini aku melayari blog akak Redmumy.Baca detail dia satu persatu ,dan jangan terkejut kalau aku cakap dia pernah dapat duit beribu bila berblog.Tahniah buat akak Red.Sesungguhnya aku juga ingin mendapat pendapatan macam dia juga.tetapi bukan senang beb.Kena buat kajian,cari maklumat kat wall dan macam-macam ilmu yang ada ,aku cuba usaha juga.
aku telah mengKOPIpaste kan gambar cheque dia yang bernilai........korang tengok sendiri la yek.
so ,best taw kalau dapat macam tu,aku pon nak jadi macam dia juga berjaya dan Suksess.Aku harap dengan blog yang aku baru buat ni dapat readers yang sangup berkongsi cerita mengenai apa sahaja dan menjadi folower di blog aku.cuba perhatikan ruangan folower aku,takde sorang pon lagi.ye la kan aku baru je buat blog kan kan.Sudi-sudi la jadi folower saya dan komen apa sahaja .
Banyak lagi Otai-otai power yang dah lama berblog,banyak pendapatan mereka kalau tak silap aku.Isu yang selalu diorang isukan mengenai apa sahaja yang berlaku di dalam dan di luar negara.
best tak dapat cheque macam di atas tu?korang nak ke?
kalau nak jangan lupa daftar kat sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite
sebab ,jangan terkejut kalau aku cakap aku pon dah dapat juga.ini buktinya,
nilai cheque bernilai RM 99.09 hasil perkongsian maklumat aku kat semua medium social yang aku ada seperti fb,twitter dan lain -lain.Sekarang aku menanti hasil yang ke 2 dari ChurpChurp yang mungkin akan sampai pada 15/10/2011.Tak kisah la,yang penting aku dah berhasil mendapat pendapatan ke2 selain gaji ku yang bekerja tetap di Percetakan.
Aku harap dengan maklumat yang korang dapat dari aku,mudahan dapat ilmu walaupun aku masih dikatakan Bertaktih lagi dalam berblog.Isteri aku tak suka aku berblog,katanya buang masa,tak pe la honey,nanti abang buktikan dengan pendapatan bila berblog.bukan apa wife aku x suke INTERNET,buang mase katanya.UP to u darling hehe,anyway i sayang u.
Ok ,kalau korang nak join contest untuk dapatkan RM 10 ribu........lihat iklan ini
http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/nescafe-chillah-vote
Mana la tahukan Rezeki awak.siapa tahu ,betul tak?
Aku mengucapakan terima kasih kerana sudi melayari blog aku yang tah apa-apa yang aku edit ni.kepada Akak Red kalau terbaca ni,maafla saya' kopi"paste pic cheque tu.( jangan saman teman yek ).Rekemen la blog saya.Mudahan saya dapat perbetulkan kesalahan yang telah saya lakukan.
Nantikan cerita mengenai keluarga saya dari umur saya baby sehingga besar GEDEBAK...NI HEHE.


No comments:

Post a Comment