tabung

Tuesday 11 October 2011

jom add folower di web blog saya


hari ini saya ingin mengajak seramai mungkin menjadi kawan di blog saya.pertama sekali add la pic di ruangan tambah folower.
tak kena cas( Rm ) pun jadi kawan saya.mari kita sama-sama memeriahkan blog di tempat saya.Saya nak tengok ramai tak kawan-kawan bloger yang sudi menjadi kawan di ruangan blog saya.Insya Allah akan saya add awak menjadi rakan saya di dalam dunia blog.
saya juga ingin berkongsi maklumat mengenai apa sahaja.
Hari ini saya ingin berkongsi maklumat mengenai 2 syarikat yang ada di wall blog saya. Korang pernah dengar mengenai Churpchurp dan Says.my tak?ianya satu medium pengiklanan terbesar .kita hanya kongsi maklumat di wall facebook,Twitter dan lain-lain medium social.
sekiranya awak seorang bloger baru yang tak tahu apa-apa mengenai syarikat tersebut.Cari maklumat di blog saya.
cuba lihat iklan ini
http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/CadburySurprise
link peraduan iklan Cadbury.

http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/CelcomSamsung
kalau rase nak tukar telepon baru lihat info tersebut.

sekian sahaja dari saya.

No comments:

Post a Comment