tabung

Monday 10 October 2011

mengenai saya entri ke 2 Keluarga Bahagia


Lihat ini sekiranya nak buat duit secara FREE http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/churpchurp-invite
Nak tukar telepon baru lihat ini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/CelcomSamsung
Nak duit RM 10 RIBU cipta sukan sendiri di sini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/milo-cans-next-game
Nak suprise orang tersayang buat ini http://www.churpchurp.com/fairoscni/share/CadburySurprise

hy semua nama aku Ahmad Fairos Tajri,sekarang berusia 31 tahun lahir pada 11 september 1980.lahir di atas katil Hospital Bukit Mertajam Penang .aku ada 6 adik beradik.semuanya lelaki.aku anak yang ke 2 .bersekolah di Sekolah Menengah Seberang Jaya di Pulau Pinang.
kategori aku mase tu sangat lah nakal.mak aku memang pening dengan aku mase tu,katanya aku ni susah nak makan nasihat.cakap apa pon aku boleh buat derk aje.but at least aku sayang semuanya.
sekarang aku sudah bekerluarga dan mempunyai 2 cahaya mata.aiii,lelaki juga .Alhamdulilah,sorang dah masuk darjah 2,sowang lagi nak masuk 4 tahun dah.anak aku yang ke 2 nakal la plak,Senakal ku mase aku kecik.Erm,but first aku nak cerita perjalanan hidupku sehingga aku ke tahap biasa ini.sebenarnya aku nak olah cerita dalam blog ni tak berapa pandai sangat.aku harap korang sudi menjadi folower aku,insya-Allah akan ku folow korang balik.
korang ada cinta pertama dan terakhir tak?ya memang semua orang ada,dan mungkin telah mendirikan rumahtangga yang di bina berdasarkan C.I.N.T.A. betul tak?
dan ini BUKTI cinta pertama aku dan juga yang terakhir.
gambar ni di ambil sempena first date aku dengan dia.Asal orang Perak.aku namakan dia dengan panggilan Anna ,sebab nama panjang dia Suhana.aku dengan dia date kat Taman Bunga di Kebun Kota.Masa date aku naik motor EX5 Abahku.aku mana ade duit lagy mase tu.hahaha.
tapi ada la sikit-sikit simpanan tersembunyi.nak buat date mesti la ada duet beb!heh.

kini dia sah bergelar isteri ku yang sah.Aku kalau bab dah suka, terus masuk minang dan kahwin terus.buat apa tunggu lama-lama,nanti di kebas orang.haha.Nasib baik ada la simpanan nak kahwin.Banyak gak rintangan mase tu,mase tunang la dan lain-lain cabaran.
nampak pic aku sebelah kiri ni,memang hensem tak,mana tak hensem,banyak awek nak tackle aku,haha.maafla aku setia pada yang satu.alhamdulilah.
so,yang ni aku date kat Ampang Jajar di  Buterworth.kira CINTA KRISTAL la bagi aku mase tu.












oh I Luv U darling.............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ini keluarga ku Ahmad Fairos dan Suhana beserta dengan 2 cahaya mata kami
  • Ahmad Fakhrul Nizam ( 8 tahun )
  • Ahmad Faris Redhwan (4 tahun )
Doakan Kebahagian keluarga kami dan di murahkan rezeki selalu.Amin.

No comments:

Post a Comment